grubbel Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hei, som det står i den litt blanda threaden med div om nürburgring blir det tur ned nu i juli foreløpig er vi ikke så mange fra bf kun 3stk, men mulig noen andre skal ned samtidig? vet endel fra bmwccn skal. er det noen som kunne tenke seg å være med så pling på kan nevne grunnen til at vi drar ned denne perioden er at det er flere hele dager med åpningstider fra tidlig morgen til sen kveld, veldig ofte er det kun åpning på ettermiddagen og ofte stengt. så heng på folkens! vi var i utgangspunktet endel som skulle ned, men det er mye kreative unnskyldninger ute å går ;) føreløpig fra BF överladdaraen og hans volvovenn samt meg. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Regn med meg. Jeg tror det blir uke 29 eller 30. Hører fra meg før det ;) Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 øhh rscoz, jeg skrev dette for 2 år siden! haha det kom 2stk utover meg dvs skrotnisse, överladdaren og meg. men jeg er nede jevnlig, og forsåvidt de ukene der og, mulig jeg tar med meg begge porschene ned, får se litt :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg