Gå til innhold

Påmelding / Betaling for Bilforumet.net banekjøring på Vålerbanen 09.08.03

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Jeg stikker oppover lørdag morgen og plukker og Gringo kl 09.00 senteret i Strømmen, hvis noen har lyst til å henge seg på da.

Blir ikke noe kjøring på meg denne gangen, rekker ikke olje- og bremseskift så da er det ikke aktuelt å piske babyen slik :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tommy405GTX

står du ved den statoilen på vei inn til vinger så er det garantert at jeg finner deg ;)

der bodde jeg 250 meter unna før.. :o jaja, whatever.. :rolleyes:

morsommere å kjøre vestsia egentlig, hvis man ikke møter på noen dekaltrimma familiebiler..

mye mer svingete og morsom vei spør du meg

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja..... Da ble det ingen banekjøring på meg... Hadde pakket alt og skulle til å dra, og dro innom minibanken kl 5 inatt for å ta ut penger. Men hva skjedde? Jo, av alle ting hadde minibankkortet gått ut på dato i månedsskiftet!!!! Ingen penger =ingen diesel, så da var det bare å dra hjem og legge seg igjen...

Av alle ting som har hindret meg fra å dra på banekjøring er denne den som tar kaka...:(

Haddejo sett frem til å prøve Dieseldyret på banen, siden den for tiden er ganske så sprek:D Menmen, da blir det helt sikkert Rudskogen neste helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan ikke si det var mye folk der nei...._:)

jan tore: blei ikke mye pisking av vag på deg i dag.... kjørte jo kun et par runder av gangen...

s2kongen: regner med det var du som kjørte uten høyre framlys?

isåfall så gikk bilen styggfælt den, til tross for grenrøret;)

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår