Gå til innhold

Påmelding / Betaling for Bilforumet.net banekjøring på Vålerbanen 09.08.03

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her er mailen jeg fikk:

Takk for din påmelding

For å bekrefte din påmelding ber vi dem betale deltakeravgiften (400,-) til konto:

1602.40.30052

Merk innbetalingsblanketten med ditt navn og din epostadresse. Så snart innbetalingen er registrert vil du motta en epost med nødvendig informasjon.

Eventuell avmelding må skje pr. mail til marius@bilforumet.net innen den 01.08.2003, det påbeløper da ingen deltakeravgift. Ved avmelding etter denne dato vil det påbeløpe full deltakeravgift.

Mvh Bilforumet.net

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk, jeg må avbestille kjøringa jeg ... hr. lommebok liker meg ikke så godt så jeg må passe litt på den ellers så kommer det en snill mann ifra scandiabanken å henter ene dama mi...

men skal se om jeg får lurt meg opp dit en tur for å se da, hvis et er lov... :D

Anyway, de som skal dit, sees der og på prodriver+nsk treffet dagen derpå.. :D

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange plasser igjen enda så det er bare å betale... Gir beskjed straks det er fullt, noe jeg tror det neppe blir. Så det blir nok mye kjøring på de som liker det ;)

Resten av spm får dere svar på i morgen.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PorscheFreak

Hvis man melder seg på, er det da en bindende påmelding? Jeg har veldig lyst, men bilen er forholdsvis kranglete for tiden. Gudene vet jo om den starter den dagen i det hele tatt.

Vi prøver igjen..

Hadde vært fint å fått svar snart. Får lønn på Torsdag, men som sagt er ikke bilen helt start-vennlig. En mekaniker jeg kjenner skal se på starteren min idag, så det kan hende det ordner seg.. ;)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PorscheFreak

Vi prøver igjen..

Hadde vært fint å fått svar snart. Får lønn på Torsdag, men som sagt er ikke bilen helt start-vennlig. En mekaniker jeg kjenner skal se på starteren min idag, så det kan hende det ordner seg.. ;)

monter startsveiv så slipper du startmotor tongue.gif

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det med eller uten sjikaner av dekk som på gatebil?

Blir det full bane eller alternativ rute ved depo?

Bare lurer for blir det uten noen av de skal jeg kjøre med vet jeg ikke om jeg engang gidder og dra da er Ford treff bedre...

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Blir det med eller uten sjikaner av dekk som på gatebil?

Blir det full bane eller alternativ rute ved depo?

Bare lurer for blir det uten noen av de skal jeg kjøre med vet jeg ikke om jeg engang gidder og dra da er Ford treff bedre...

Era

Det er vel i Norsk Trafikksenter sin politikk at det brukes sjikaner med mindre det er et arrangement for lisensierte biler såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår