anbjornk Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Heisan, Nå har jeg fått tilbake RX-8'en min etter at den har blitt flekket på panser og dører. (Tidligere klistermerker). Fargen ser veldig bra ut, men jeg ser det er forhøyninger i klarlakken noen få plasser. Kan jeg gjøre noe med det? Takker for all hjelp A- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Er den nettopp lakket? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjornk Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Den var ferdig lakket i går morres... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Vent minimum etpar uker. Om du tør....: Våtslip med super-fint papir. 2000 eller noe. Veeeldig forsiktig. Rubb opp glansen igjen med maskin og fin-rubbing. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjornk Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Det hørtes litt skummelt ut... Er det forøvrig noe jeg bør gå tilbake å klage på? Kan man forvente en "perfekt" jobb idag, eller er jeg for kravstor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Fleste er for kravstor ja. Uten å vite hvordan det ser ut. Ville jeg nok tatt en tlf, og si at det er litt overganger. Men at du vil se hvordan det er om et par uke. Slik du ikke kommer 3 uker etter og klager. Det er kun en polerings sak. Kan godt være at dem ordner det senere. (om det er nødvendig) Dersom du er hyggelig nok. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjornk Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg får se etterhvert. Nå når det er mindre lys ser jeg tydelig fargeforskjell på de lakkerte og ikke lakkerte områdene. Vil dette forandre seg etter at lakken er 100% herdet? Moralen er tydeligvis å ikke levere bilen inn til lakkering dersom det ikke er riktig ille i forkant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg får se etterhvert.Nå når det er mindre lys ser jeg tydelig fargeforskjell på de lakkerte og ikke lakkerte områdene. Vil dette forandre seg etter at lakken er 100% herdet? Moralen er tydeligvis å ikke levere bilen inn til lakkering dersom det ikke er riktig ille i forkant. For å se om fargen er riktig, skal du se på den utendørs i normalt perfekt dagslys, dvs sånn rundt midt på dagen, fargen vil ikke forandre seg etter at den er 100 % herdet, slik som fargen er nå, vil den også være etter at den er 100 % herdet Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Finn noen som ikke vet at bilen er flekket. Spør dem, om dem ser noe rart på bilen noen plass.:thumb Om dem går å leter. Er det bra :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjornk Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ikke vet jeg... Irriterende er det ihvertfall. Problemet er at jeg ikke vet hvor bra det "skal være". Nå ser det lakkerte områdene lysere ut, med en form for falsk glans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjornk Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Står jeg helt nerme bilen ser fargen 99% riktig ut. (Så bra man kan forvente). På avstand derimot ser fargen annerledes ut, men om man da ser på bilen fra siden ser det bra ut... Er det noe muffens med klarlakken? Jeg tar en prat med lakkeringsverkstedet imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Det kan bedre seg etterhvert, men en polering vil nok gjøre susen :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Poler opp det som ikke har ny lakk, med ny lakk så får du en ny og bedre glans enn den gamle slitte lakken, så det kan jo være at det bare er glansforskjellen mellom ny og gammel lakk du ser Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjornk Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg ringer lakkereren imorgen, så får jeg vel et eller annet svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjornk Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Kan noen svare på om Meguiars NXT polish/voksen klarer seg godt på egenhånd eller trenger en hardvoks i tillegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg