Gå til innhold

Volvo'n min er stjålet..

Ranger emnet

Taggen

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såpass ja:(

Håper ikke forsikringsselskapet ditt er for gjerrige nå da.

Får si det samme!

hva skjer videre med bilen nå da?

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shake damndamn :( herpa totalt hele bilen jo!!!! Håper og at forsikringen din vil dekke en del her!! slikt gjør meg ganske lei her jeg sitter..

Hadde innbrudd i forrige bilen min i vinter.. Kaldt som faen, og ca 40 cm snø.

Dem hadde sette seg inn i bilen, og brekt opp tenningen for å prøve å stikke av med den,.. INGEN ting av hverken stereo eller kamera som lå i hanskerommet ble stjålet!! Ikke alle er ute etter det tydeligvis.. mulig det var noen som desperat prøvde å fyre opp bilen og bruke varme apparatet(som ikke virket.hahaha.):iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna svinepelser, jeg håper de møter rette typen når de er "ute på jobb" endag og ender opp som krabbemat.

Kjipt med bilen, de bruker ikke akkurat silkehansker når de skal ta ut anlegget.

"Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach

quattro familieræser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så irriterende, og spesielt no til dags når forsikringsselskapene er gnitne som et helvette!! Hadde sjøl innbrudd i bilen min i vinter, samme greien, baklukelåsen lå på bakken, ledningene hang å slang ut når jeg kom ut om morgenen...heldigvis ble fyren tatt og dømt for det, men hva er straffen??ikke stort mer enn "fy fy" så er de fri igjen, venter fortsatt på oppgjøret fra han:ratatatat :ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dem henlegge saken etter bare 2 uker?

hehe ikke spør meg,, men det tok 2 uker fra jeg meldte det og til jeg fikk brevet.

Men brevet var datert og skrevet dagen etter at jeg annmeldte det,, så da er det sikkert bare sånn da, har ikke noe anet svar på det jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så irriterende, og spesielt no til dags når forsikringsselskapene er gnitne som et helvette!! Hadde sjøl innbrudd i bilen min i vinter, samme greien, baklukelåsen lå på bakken, ledningene hang å slang ut når jeg kom ut om morgenen...heldigvis ble fyren tatt og dømt for det, men hva er straffen??ikke stort mer enn "fy fy" så er de fri igjen, venter fortsatt på oppgjøret fra han:ratatatat :ratatatat

Har du ikke fått oppgjør enda???

Hvilket forsikring selskap er det a??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått oppgjør fra forsikringen, men der var en egenandel på 2500, + tapt arbeidsinntekt i forbindelse med avhør, rettsak osv...det er det tiltalte som skal dekke..men fikk mindre enn ventet av forsikringen (vesta) og det tok en eevighet, så kommer til å bytte selskap innen kort tid, har lest flere steder at de er blant verstingene på utbetalinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider