VentoCL Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 forbanna være slike folk, som stjeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 håper at du for deg en ny bil! og bedre forsikringsselskap:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 håper at du for deg en ny bil! og bedre forsikringsselskap:) Ja det håper jeg oxo,,,men det tar så lang tid.. Har jo ikke fått gjort noen ting i ferien vi..litt kjedlig når man er avhengig av bil.. har liksom 2 unger ,,den ene sitter i barnevogn, da er det ikke bare å pakke alt inn i en liten Toyota Starlett som vi har lånt og dra på ferie.. Men det kommer til å ta flere uker til da, fikk jeg bedskjed om... Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Finner jeg noen som gjør sånt med bila mi blir det faen meg knuste hodeskaller! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Fikk tlf. fra forsikringa i dag. De kunne gi meg 76000,- eller fikse den, men det hørtes ikke ut som de var så int. i det.. Men jeg syns det var veldig lite jeg da og det var ink. reg. avgift.. uhhmmwhat? Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Fikse bilen! :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 fiks den Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 HATER sånne folk!! både tyver å forsikrigshuer!! Du fikser vel bilen?? for bra fortsatt til å skrotes.... Hva gjør du med de kantkjørte felgene dine da? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Kjøpte meg ny momentnøkkel her om dagen... Noen som vil låne? Fin passform til å virkelig slå inn ei nese eller to... ;) Sånne folk er det V.Æ.R.S.T.E jeg veit... Synd med bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hvis du finner han som gjorde det, slå han en gang for meg :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Fiks bilen..! Synd det der.. :( Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 glad jeg ikke bor der oppe.. blitt prøvd rana en del ganger der oppe.. så må enten ha kniv eller sloss hanske(sånn jern dritt rundt knytt neven) da har de aldri gjort noe.. er ikke det garasje anlegget bra sikret ell no? der hvor bilen din var parkert.. Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 glad jeg ikke bor der oppe.. blitt prøvd rana en del ganger der oppe.. så må enten ha kniv eller sloss hanske(sånn jern dritt rundt knytt neven) da har de aldri gjort noe.. er ikke det garasje anlegget bra sikret ell no? der hvor bilen din var parkert.. Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 glad jeg ikke bor der oppe.. blitt prøvd rana en del ganger der oppe.. så må enten ha kniv eller sloss hanske(sånn jern dritt rundt knytt neven) da har de aldri gjort noe.. er ikke det garasje anlegget bra sikret ell no? der hvor bilen din var parkert.. Tror ikke det løser så mye problemer igrunn, å fly rundt med hansker og kniv... Bilen stod ute, ikke i noe parkerings hus... Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Fiks opp bilen heller.. Er jo en så pen bil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg