Gå til innhold

Volvo'n min er stjålet..

Ranger emnet

Taggen

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ette bilda å dømme e nesten berre interiør so e herpa, kan ikkje koste månge lappane brukt? + ei rute å diverse,anlegge bli "litt" dyrare..

køddane skulle fått ballane mata gjennom en turbo :D:

Det er nok mer skader enn det ser ut som på bildene,, det er en god del utvendig oxo som bulker og riper..

Taksten på skaden var 74000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faans idioter om finner på sånt! ville nok fiksa bilen ja for den var rå! blir alt dekt som lakkering og fiksing/nye felger og alt av interiør som er ødelagt inkl anlegg??

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sukk hjerte men brist ikke".... Alle kondolanser sendes fra meg! Jeg kjenner følelsen av at noen har vært i bilen ens. Man kan, teit som det høres ut, sammenligne det med voldtekt. Noen har forbrutt seg på deg og det svir! Håper du ikke mister motet og gir opp bilen... Den var flott en gang, og potensialet er selvsagt stort fortsatt.... Nei huff...

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævlig py!!!

dekker de 74.000 også dvdsplleren og skjermen din?

Ps folkens: "hevn"-vold er ganske straffbart og om de tar tyven, har du jo ganske klart motiv.

Men, ja.. irriterendes at slikt pakk slipper unna billig, så jeg skjønner at det klikker for folk til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævlig py!!!

dekker de 74.000 også dvdsplleren og skjermen din?

Ps folkens: "hevn"-vold er ganske straffbart og om de tar tyven, har du jo ganske klart motiv.

Men, ja.. irriterendes at slikt pakk slipper unna billig, så jeg skjønner at det klikker for folk til tider..

Nei det var bare bilen...

Fikk igjen 100000,- for alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men d virke som nån vet ka dæm skal ha, ettersom tilogmed ruteheisene var borte...

sikkert en eller anna slados som driver å skal bygge seg en selv, å gjør d på den billige/illegale måten...

føler virkelig med dæ ass:(

-Christian-

-95 Volvo 855 "Svartingen"

-05 VW Passat TDI "Konebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider