henrikfinne Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hei, De siste dagene har jeg sliti med startkabler om morgen. (ikke moro) Lurer da på om det bare er bateriet som må byttes? bateriet er et par år gammelt (Helt vanlig bateri) Driver 2stk forsterkere, t8004 fra rf og t4004 fra rf Også en kondensator, kondensator displayet lyser hele tia, om jeg åpner bagasjerommet (der den ligger) Tapper dette for mye strøm? dynamo helt i orden! Hvordan bateri burde jeg gå for og hva koster ca dette? Og, vil dette løse problemet? (Spiller stort sett alltid med motoren på) Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hvorfor ikke gå for noe skikkelig når du er i gang, enig? :) Kinetik er veldig gode saker! En annen ting, hvor mange Volt holder dynamoen din på tomgang og ved litt hastighet på motoren? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 jo høres bra ut! hvor kjøper man det og ca pris da? Det er jeg ikke sikker på, hører den jobber å sliter noe jævli for tiden da.. en a3 1999 1,8t .. Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Du hører den jobber og sliter? Øhm... hmm Hvertfall.. Kinetik fåes hos morel.no ... i mange prisklasser. Men sjekk den dynamoen din du. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 dynamo helt i orden! Hvordan har du sjekket dynamoen? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127711 Kjøp de 2 av han! Det er DEFINNITIVT verdt pengene! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg