Gravemaskin Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Magnalf, så audi`n på rimi i sta;) men så ikke deg da. var å leverte noen kammerater der da jeg plutselig så en liten kannin i grillen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Prøv og hold denne tråden ontopic :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Blir det no treff? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Det er jo et vel egnet sted for samling av biler, god plass og tillgang på fastfood :thumb Men er det ingen som tørr sette en dato her ? Hva med Søndag 23. ? det er søndagen som kommer. oppmøte sånn ved 15 tiden eller noe. Noen som ønsker å stille opp :) Har ikke folk fått med seg dette erller er det bare prat og lite handling her ? Søndag 23. Juli ca kl 15 på parkeringsplassen ved Jarlsberg travbane !! Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 OpelFanatikeren: Stiller vell opp med turbo vongna jeg :thumb Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Har ikke folk fått med seg dette erller er det bare prat og lite handling her ? Søndag 23. Juli ca kl 15 på parkeringsplassen ved Jarlsberg travbane !! Leste det der, men var ikke mye respons på det, men jeg tar vel en liten tur innom om det blir noe av :cab Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Men svarte au da er på Hot Rod Reunion i helga jeg kommer hjem Søndag f... passa dårlig jaja kan ikke hver gang. Får se om jeg rekker men tviler. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Travelt eller opelfanatikern? Tror man kan telle de oppmøtte på en hånd... Ikke for å være negativ, men det er bare oss i denne tråden som vet om detta foreløpig, å streetmeets har en tendens til å bli dårlig om dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 synnes at vi burde ha streetmeet snart ja !!! :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Magnalf, så audi`n på rimi i sta;)men så ikke deg da. var å leverte noen kammerater der da jeg plutselig så en liten kannin i grillen:) :D Var inni butikken jeg! Jobber siste resta på Rimi der før jeg begynner som lærling :race Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Si fra hvis dere vil ha stor innrykk så drar jeg i gang jungel telegrafen. Hva med en Fredag eller Lørdag samling da kan man jo få trent på litt røyksignaler også på en avsidesliggande plass? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Er jo bare å komme med forslag på plasser noe slikt kunne vært på :) Travbanen er foreslått....Noen andre? Tenker litt på Obs i Sandefjord.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 stiller opp jeg! så får jeg kompisen til og komme med kiaen! som sikkert noen av dere har hørt dunke utenfor døgnet et par ganger:P!!! er 2' 12 alpine r elementer på 1500w hver i en spesiall bygd kasse for og få ut det beste på dem!! på dette driver vi det me en planet audio 600w digital forsterker. som klarer og dra dette ganske bra og :D dere for høre da når vi kommer;) Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 har hlrt han har svingt oppom Easy et par ganger. Hørte mest skiltet som skrangla :hammer Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Skal prøve å samle en gjeng fra Kongsberg... jg regner med at vi kommer med en 3-4 biler fra kbg gatebilklubb.. har noen et kart/veibeskrivelse..??jeg er ikke helt sikker på hvor dette er.. anbefalt kjøre rute fra Kongsberg??? Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg