Gravemaskin Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 sorry off topic, men magnalf: da kjenner du vel Kim , silje, Morten og alle de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Er jo bare å komme med forslag på plasser noe slikt kunne vært på :) Travbanen er foreslått....Noen andre? Tenker litt på Obs i Sandefjord.. Hva med Zeiner? har jo vært en del Amcarsamlinger der før.. Det ha rjo gått smertefritt.. Ellers er det jo godt med plass nede ved Rema1000/sengetøylageret (eller hva det nå heter) nede på kilen. Alt stenger jo 8 der nede uansett.. Å dra et streetmeet helt til sandefjord blir litt feil, syns jeg. Må ha her i Tønsberg. Ellers er jo hydro ved CB elektro på teie blitt parkeringsplass. Med plasen der, og bakover rundt CB, og mot meny burde det være plass til 100++ om man bare gidder å parkere sånn halvveis fornuftig. Det var jo fremdeles mer plass igjen der på stereoshowet.. Der går det kanskje greit å spørre om lov til å samles og? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 http://kart.gulesider.no/kart/index.c?startId=a_10000343144&stopId=a_10000485139&wayPointId=a_10000390511 ;) Tar like lang tid om dere kjører E18, Bispeveien eller via Vivestad, riksvei 312 (som på kartet), men sistnevnte er garantert den mest morsomme av de tre veiene hvertfall :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 vivestad har noen laange rette strekninger ja...:nono: Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Pass på i 60`n ved kjerka! :) Men Bispeveien er et radarhelvete uten like. Og E18 er kjedelig, hehe. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Da finner vi nok fram..jeg var ikke helt sikker på hvor travbanen er hen.men nå veit jeg det..så det på kartet.. Hvem vei det blir,veit jeg ikke ennå,muligens bispeveien..er finest vei der..."vi skal ha med en civic som er litt lav..hehe"..veien ned til andebu er et helvete..har kjørt der en god del med drosje,så jeg har fått rista fra meg.... vi er foreløpig:en 240(kanskje),en civic og bilen min.. men jeg sprer rykte så godt jeg kan ibyen.....! Ang.fartsgrenser,jeg veit at det er mye kontroller nedover,så vi kommer til å ta det rolig nedover... Får håpe det blir vellykka.uten bråk og herjing...jeg er egentlig litt imot den herjinga som mange driver med på dissa treffa,det ødlegger for alle.jeg blir ganske irritert når vi må reise når politiet kommer og jager oss,fordi noen har grisekjørt rundt på plassen..det er noe av det værste jeg veit....kan ikke folk bruke hue...jeg har derfor en liten oppfording til alle..Drep bilen din et annet sted,ikke på et streetmeet som det ikke er arrangert herjing..og la vi som liker å se på andres biler,prate med andre og vise våres egne biler,være ifred... og sånn utover det,lykke til med treffet til alle dere i tønsberg. :thumb PS.er det grusplass treffet skal være på? Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 PS.er det grusplass treffet skal være på? ja og nei , er litt usikker på hvor vi skal stå i så fall , er en drit stor grus plass der som er din og slett, men det er litt mindere asfalt plass ved siden av så vet ikke helt hvor vi skal så Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Jeg kommer i fra Oslo, når og hvor drar dere i fra Kongsberg? Treffes ellerno? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Er detta snakk om i kveld eller? Så kommer jeg nok en tur i min strøkne matt svarte siræva med hvite helt råe fartstriper :iconsm Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.5-16volt Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Si fra hvis dere vil ha stor innrykk så drar jeg i gang jungel telegrafen. Hva med en Fredag eller Lørdag samling da kan man jo få trent på litt røyksignaler også på en avsidesliggande plass? Era Fredag eller lørdag hadde vært gull! å trene på røyksignaler bør nok gjøres det også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Era: Tror jeg så deg i Andebu her en dag, paserte deg i sentrum. det kan stemme? Hva blir det til da? blir det noe samling i Tønsberg??? Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Vi fra Kongsberg reiser fra Beckern,like ved jernbanestasjonen på kongsberg,ca 13.00/13.30..jeg regner med at vi bruker 1,5 time med normal kjøring..det er sikkert endel trafikk mellom kongsberg og hvittingfoss..mye turister langs veien nå..send meg en pm med nr dit,så kan vi avtale et møtested.!!eventuelt at du kommer til kongsberg,også kjører du sammen med oss nedover..men det kan vi avtale på tlf. Det er søndagen som det er treff..bare spør,siden flere har snakket om lørdag.?? Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Vi fra Kongsberg reiser fra Beckern,like ved jernbanestasjonen på kongsberg,ca 13.00/13.30..jeg regner med at vi bruker 1,5 time med normal kjøring..det er sikkert endel trafikk mellom kongsberg og hvittingfoss..mye turister langs veien nå..send meg en pm med nr dit,så kan vi avtale et møtested.!!eventuelt at du kommer til kongsberg,også kjører du sammen med oss nedover..men det kan vi avtale på tlf.Det er søndagen som det er treff..bare spør,siden flere har snakket om lørdag.?? Tenker jeg tar E18 nedover og håper på lite biler på veien :cab Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadder Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hvem dag blir dette på da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 fine greier at det blir noe av:) jeg reiser til tyrkia i morgen tidlig så får desverre ikke vært med:( men det blir vel ikke siste treffet kan jeg tenke meg hvis alt går bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg