BBandersen Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 ****** **** *** * **** * * * velge mellom streetmeet eller bursdagen til dama....hm... redd jeg ikke tørr å friste sjebnen så mye ass :p Regner med Espen K tar litt bilder? og andre...*spent på å se* Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Så ta hun med da ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Era:Tror jeg så deg i Andebu her en dag, paserte deg i sentrum. det kan stemme? Hva blir det til da? blir det noe samling i Tønsberg??? Ikke umulig den lille brune stasjonsvogna har vært på tur i området et par ettermiddager for litt pen innkjøring på rolige veier. Måtte gasse litt for og kjenne draget da. Men hva blei hvor når? Skal på skogen både Fredag og lørdag og bruke opp bil og dekk nytt 30mm stab stag er hente skal på i morra håper bare 900lbs/in fjærene kommer også. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Ser ut som jeg har fått tak i sjåfør.. Så da kommer man innom en tur ihvertfall :) Siter 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Ikke umulig den lille brune stasjonsvogna har vært på tur i området et par ettermiddager for litt pen innkjøring på rolige veier. Måtte gasse litt for og kjenne draget da. Men hva blei hvor når? Skal på skogen både Fredag og lørdag og bruke opp bil og dekk nytt 30mm stab stag er hente skal på i morra håper bare 900lbs/in fjærene kommer også. Era Stemmer! Fått justert litt mere ladetrykk og fått på 3" fra turbon nå, så da ble det tur til skogen på fredag :thumb Det ble bare morro fra 2500rpm til 6800rpm+ Andebu har mange fine veier, får håpe du får delene dine da :) Mvh. E-K Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg jobber til 20.30 på lørdag =/, men hvis det henger noen rundt fortsatt til de tider kommer jeg vel ned med Amazonen til fatter tenker jeg. Strøken 69 B20 :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Så hvis jeg har tråla postene riktig blir det saker på Travbane/meny ca kl 17 Lørdag 29.07.2006 noen som kan bekrefte at detta er rektig? Hmmm da må jeg ta turen ned alikevel i helga da jo jaja blir kos og kjøre litt. Hvis detta stemmer skal sparke litt i jungel telegrafen jeg så det kommer litt merefolk Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 stemmer vist at det er på lørdag 5 tia:D Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Ser ut til at jeg kommer en tur sammen med noen kjente, men når er moroa over ca? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Å det ble meget misslykket treff dessverre. Men jeg kommer neste gang også Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Fortell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Det var ikke så veldig bra fram-møte, noe uheldig med været. Største problemet er vel egentlig at det ikke er så alt for mange streetcars men mer "råner" biler. Streetstyle klubben samt sandefjord gate bil klubb møte opp å det var i grunn det. Streetstyle dro når vi kom å det var i 18 tiden. Regnet kom 19. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Det var ikke så veldig bra fram-møte, noe uheldig med været. Største problemet er vel egentlig at det ikke er så alt for mange streetcars men mer "råner" biler. Streetstyle klubben samt sandefjord gate bil klubb møte opp å det var i grunn det. Streetstyle dro når vi kom å det var i 18 tiden. Regnet kom 19. men jeg synnes det blei litt surr, med tid og dato, så det var bare flaks at jeg kom på lørdagen, fordi jeg trurde det var på søndagen... også var det masse fette biler der, så forsvant nesten alle så kom det felere igjen. trur det hadde vært bedere vis alle hadde vist at de skulle komme KL.17:00 for eks... blir nok bedere neste gang!m'm Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Er en fin liten by ihvertfall. Så 2 Mustanger den lille tiden vi (sort boble & jeg), en hvit Fox og en gul 70-73 cab. Turen hjem gikk fort ihvertfall, da fetter'n i bobla skulle se hvor fort den gikk. Den gikk fortere enn vi begge trudde den skulle ihvertfall :respect Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Alt starter vel i det små vel? =) Kommer nestegang jeg om jeg får tid,men dog i ny bil:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg