Magnalf Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 er bare streetstyle gutta som har noe...døynet har blitt helt borte, trur det er hydro`n som gjelder for tiden... men møter hele tiden fete biler som cruiser rundt, men vi møtes jo aldri... Hva slags bil kjører du? Har sikkert møtt deg mange ganger :) Cruiser somregel rundt uten mål og mening med enten Audi`n eller CBR`n ! Mest om kveldene. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hvorfor ikke få til et treff på travbanen ved svendsen eksos der da? Joiner jeg bare jeg får høre tid, sted og dato ;D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 @Era, Det er visstnok godkjent noe bane-greier på hosken, for å få rånerene vekk fra veiene i andebu. Husker ikke mer en det i farta.. Hele området ved gocartbanen er jo regulert til motorsport av ymse slag uansett :) QLT! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hva slags bil kjører du? Har sikkert møtt deg mange ganger :) Cruiser somregel rundt uten mål og mening med enten Audi`n eller CBR`n ! Mest om kveldene. Hvit Mitsubishi med Evo styling:) har sparco merker på skjørtene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hvit Mitsubishi med Evo styling:)har sparco merker på skjørtene Ait! :) Skal se etter :hello: Bilen min er ganske anonym, men ser du en senka mørk audi 80 med playboy-emblem i sportsgrillen og RH skilter er det nok meg :D Sykkelen kjenner man best igjen ved diodelyktene bak og blått skiltlys, i forhold til andre honda yodude Blinkes! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Det er tatt opp i komunestyre om bane i Andebu, pga. noen? :wonder spinner runninger i sentrum på kvelden så nabone går amokk. :roll: Er vell ikke blitt et ja, men at det planlegges for en "bane" for kontolert herjing. :thumb for oss som røyker bakdekk. Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hva slags bil kjører du? Har sikkert møtt deg mange ganger :) Cruiser somregel rundt uten mål og mening med enten Audi`n eller CBR`n ! Mest om kveldene. Syntes du kjørte litt mye igjennom hydron i stad? :) Vi sto ved pumpene... Jeg kjører grå E30 4 dørs... Kameraten til Øyvind D. vettu... Begynner å bli en hel del biler rundt her ja, mange av dem er jo fra streetstyle og møtes på hydro titt og ofte... Hadde vært kult med et treff ja, men er jo vanskelig å få bra oppmøte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Hvorfor ikke få til et treff på travbanen ved svendsen eksos der da?Joiner jeg bare jeg får høre tid, sted og dato ;D Det er jo et vel egnet sted for samling av biler, god plass og tillgang på fastfood :thumb Men er det ingen som tørr sette en dato her ? Hva med Søndag 23. ? det er søndagen som kommer. oppmøte sånn ved 15 tiden eller noe. Noen som ønsker å stille opp :) Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 kunne godt tenkt meg noe mer liv i denna byen ja =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Har lenge savnet et større treff i Tønsberg! Nå er det liksom så delt opp, med noen som står på Døgnet og resten på Hydro. Det har vel kanskje vært slik hele tiden atpå Døgnet står de harry rånerne og de mer diskrete står på Hydro? Men har liksom gått og ventet på at de gatebilklubbene vi har her nede, skal gjøre noe med det. Streetstyle f.eks selv om jeg ikke er med der. Hørte fobo nevnte travbanen, egentlig veldig bra forslag..stor plass der og ingen naboer på kveldstid. Eneste ulempen i denne byen er at politiet er mannevonde her. Men vil tro så lenge vi unngår burning og annen herjing, får vi være i fred. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Er vel litt tidlig å sette dato, tror vi kan få det til men det er jo ikke så lett... Tar det vel heller på en kveld en dag? Er jo lyst lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Syntes du kjørte litt mye igjennom hydron i stad? :) Vi sto ved pumpene... Jeg kjører grå E30 4 dørs... Kameraten til Øyvind D. vettu... Begynner å bli en hel del biler rundt her ja, mange av dem er jo fra streetstyle og møtes på hydro titt og ofte... Hadde vært kult med et treff ja, men er jo vanskelig å få bra oppmøte... Ja deg har jeg sett flere ganger, pen bil du har :D ,var litt forvirra visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg på hydro tror jeg :lol Kvelden/natta endte med å sitte på Easy og bestille burgere i evigheten, han bak disken slo ganske bra personlig rekord i burgersteking i går kan jeg tenke meg :D Konstant burgere fra 01.30 til 4.00! Faen å digge de var, også 29,- smæckers! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Magnalf: halla balla! Kristoffer'n her :hello: ble forstillinga bra? Var litt stressa da du var innom. Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Magnalf:halla balla! Kristoffer'n her :hello: ble forstillinga bra? Var litt stressa da du var innom. Halla! :D Jadda blei go som gull vettu! Var bittelitt slark i fjærbeinslageret da så det blei ikke helt 100, men 99,9% hehe. Er vel ikke unormalt for en 12 år gammel bil, for ordne det litt senere om det blir værre :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Halla! :D Jadda blei go som gull vettu! Var bittelitt slark i fjærbeinslageret da så det blei ikke helt 100, men 99,9% hehe. Er vel ikke unormalt for en 12 år gammel bil, for ordne det litt senere om det blir værre :) Hehe, men det er bra! må få fin justert 940 jeg også, tok den bare kjøpt i løftebukken før rudskogen. En stund siden det har blitt runninger på shell nå! mulig vokst det av meg? nehh.. hehe.. Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg