bmw335 Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Noen som er med å gjennomfører dette som kan bekrefte dag og kl slett. Lyst til å ta turen bort med noen biler fra Grenland serru. Gidder bare ikke å kjøre bomm tur....... Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Noen som er med å gjennomfører dette som kan bekrefte dag og kl slett. Lyst til å ta turen bort med noen biler fra Grenland serru. Gidder bare ikke å kjøre bomm tur....... Vil ikke kjøre bomtur jeg heller så hva blir det til? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hva med Zeiner? har jo vært en del Amcarsamlinger der før.. Det ha rjo gått smertefritt.. Ellers er det jo godt med plass nede ved Rema1000/sengetøylageret (eller hva det nå heter) nede på kilen. Alt stenger jo 8 der nede uansett.. Å dra et streetmeet helt til sandefjord blir litt feil, syns jeg. Må ha her i Tønsberg. Ellers er jo hydro ved CB elektro på teie blitt parkeringsplass. Med plasen der, og bakover rundt CB, og mot meny burde det være plass til 100++ om man bare gidder å parkere sånn halvveis fornuftig. Det var jo fremdeles mer plass igjen der på stereoshowet.. Der går det kanskje greit å spørre om lov til å samles og? Zeiner har noe tivoligreier nå..sikkert ut juli. Rema1000/Jysk er for nærme boliger. Samme med CB elektro, for masse naboer og tul :) Naboer = klager. Klager = politi = jaget vekk :) Dessuten må en tenke på at det kan komme endel biler. Det vet alle som har vært på endel Streetmeets. :P Zeiner er ikke like stor som den var lenger, vill blitt for lite med plass. Jeg personlig synes enten travbanen der eller p-plassen til Meny på Jarlsberg er ypperlig. Men jeg vet ikke om noen dato er blitt satt ennå på dette. Så hvis det idag eller imorgen kommer biler fra land og strand rundt, vet ikke jeg hvor de skal komme :) Hva med neste helg da? Eller en dag midt i neste uke, er jo ferietid for mange nå. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 vi kan jo si onsdag kl 5 til uken??? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Midt i uka passer ikke for meg, jobber. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Ja hva blir det til. Jeg har fått samla 4-5 biler nå..og jeg vil gjerne ha et svar idag...Gidder ikke kjøre 1,5 time og så er det ikke noe treff..så hva skjer??? Jeg kan heller ikke i uke dagene.. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Vi fra Kongsberg reiser nedover uansett..vi finner vell på noe... men,et lite forslag.kan vi ikke bare møtes på denna travbanen v/3 tida for en prat à...kommer det noen,kommer det fler..sånn pleier det å være..hvis ingen begynner med herjing,så kan vi sikkert være der en stund...jeg tar med meg campingstol...er det mat/drikke å få der??? Kom igjen folkens,må utenbys folk dra igang treff i andre byer..:wonder Håper du kommer Mustang95,jeg fikk ikke sett på bilen din når du var på kongsberg..jeg hadde nok annet å gjøre...jeg fløy som en pisk hele dagen...!!huff Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Vi fra Kongsberg reiser nedover uansett..vi finner vell på noe...men,et lite forslag.kan vi ikke bare møtes på denna travbanen v/3 tida for en prat à...kommer det noen,kommer det fler..sånn pleier det å være..hvis ingen begynner med herjing,så kan vi sikkert være der en stund...jeg tar med meg campingstol...er det mat/drikke å få der??? Kom igjen folkens,må utenbys folk dra igang treff i andre byer..:wonder Håper du kommer Mustang95,jeg fikk ikke sett på bilen din når du var på kongsberg..jeg hadde nok annet å gjøre...jeg fløy som en pisk hele dagen...!!huff Hmm, får nesten ta turen jeg også da, siden du ikke så meg på treffet deres :hide Vet ikke hvor lang tid det tar ned dit, men tenker jeg setter kursen sånn rundt kl 12-13 :cab Høre om høna også blir med også. OI, nå tordna det her i Oslo, og jeg som hadde planer om å vaske og få på et lag til med voks. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Herlighet.. kan man ikke bare ta Lørdag kl.5 på parkeringen ved travbanen/meny?? Så har de som har ferie og dem som jobber mulighet til og komme. :) Street Meet Tønsberg Lørdag 29 Juli Sted: Travbanen utenfor bomringen i Tønsberg Klokkeslett: 17:00 Kart: Trykk Her! Mvh E-K Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Ok,lørdag den 30 juli kommer vi..men vi tar en tur nedover imorra også vi..så den som vil er det bare å henge på dette følget: 1stk sliten gammel corsa,galanten min, en halv grom styla civic,og kanskje noen flere..hvem vet..!!! men da satser dere på neste lørdag med et ordentlig treff da eller??? Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Ehh, Lørdag er den 29 ikke den 30 ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Har fått med en til :) Har kjører en "lett" trimma boble Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 jeg kan dessverre ikke...skal på ferie da..hmmm..det var litt dumt..men men det kommer vell sikkert flere anledninger til å se på bilen din mustang95. hehe..jeg så det nå jeg også,det med datoen..jeg skylder på lite søvn jeg..hehe Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Bare det blir noe før vinterdvalen så kommer jeg nok ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 jeg å folk fra japsebanden kommer den 29. kl.17:00 @ travbanen :) Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg