Espen|3k Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Som sagt så burde vi ta det senere på kvelden med bedre planlegging neste gang... Streetmeet kl 5 på en lørdag på parkeringsplassen til en butikk før butikken har stengt blir litt feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 litt seinere på kvelden neste gang ja =) og hadde jeg vært hjemme hadde jeg tatt turen innom.. :P fikk inntrykket at det var litt mange skyliner der.. Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Noen som har bilder? Glemte kamra Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Er en fin liten by ihvertfall.Så 2 Mustanger den lille tiden vi (sort boble & jeg), en hvit Fox og en gul 70-73 cab. Turen hjem gikk fort ihvertfall, da fetter'n i bobla skulle se hvor fort den gikk. Den gikk fortere enn vi begge trudde den skulle ihvertfall :respect Så den gule caben jeg også, var å kjørte med en 65HT på lørdag, men ikke på jarlsberg, møtte en drit tøff grå med svarte racing striper også. 67/68 Er denna din eller http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1182303 ? Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Bilder?? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Kanskje dette er av interesse? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130969 E. Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Har noen bilder av Tønsberg treffet, gidder ikke lage en egen tråd om den siden det ikke var store greine! 2 EKSTREMT MASETE UNGER!!!!!!! "kan du spole så jeg kan ta bilde av det" Flere bilder finner du HER Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Huff, det der så jo mer ut som japsetreff..... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 ho ho, bilen min jo:) mojjo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ingen bilder av min gitt, kanskje ikke så hipp med gaffateip på taket? :P Mine bilder fra treffet: http://privat.bluezone.no/primera/streetmeetjarlsberg/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Huff, det der så jo mer ut som japsetreff..... vet, kommer med ny bilen min neste gang, får prøve å få noen andre biler der å!.... var du der med bimmern din? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Nei, var ikke hjemme den dagen dessverre :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Sorry gutter med etter to dager med banekjøring var jeg helt ferdig var innom med Alfa en tur men droppa og montere over seten og komme med leketøyet. Men nå skjer det vel saker snar igjen eller? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Så den gule caben jeg også, var å kjørte med en 65HT på lørdag, men ikke på jarlsberg, møtte en drit tøff grå med svarte racing striper også. 67/68 Er denna din eller http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1182303 ? Er ikke min, men hadde ikke sakt nei til den. Eller jo det hadde jeg, automat i den, fysj holder med den jeg har. Håper mine problemer gir seg med de nye grenrøra jeg har på vei ihvertfall. Og da blir kanskje min også til salgs :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Er ikke min, men hadde ikke sakt nei til den. Eller jo det hadde jeg, automat i den, fysj holder med den jeg har. Håper mine problemer gir seg med de nye grenrøra jeg har på vei ihvertfall. Og da blir kanskje min også til salgs :) Var en på mustang forumet som hadde samme avatar bilde som deg her skjønner du,så trodde det var deg. Har lyst på ei manuell T5 kasse i min jeg, men er så dyrt atte. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg