Sonick Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hvordan gikk det med kjørekomforten nå da? Den er det så som så med. Og bilen har begynt å knirke ... liker det dårlig. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Er det foresten noen som har fått godkjent 19" x 8" felger på golf 4 ? Har planer om å prøve ivertfall. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Så lenge det er TÜV godkjent skal vel ikke dette være noen problemer? Lastet ned Tüv papirene til mine 19x8,5 ASA felger hvertfall... Da kan det vel ikke diskuteres!? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Så lenge det er TÜV godkjent skal vel ikke dette være noen problemer? Lastet ned Tüv papirene til mine 19x8,5 ASA felger hvertfall... Da kan det vel ikke diskuteres!? Hvor lasta du ned dette? Jeg fikk beskjed om at disse ikke ville bli godkjent på min..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ble stoppet av politiet (av ukjent grunn) med 19" på golf IV. De lurte på om hjulene var godkjent på bilen. Forklarte dem litt om rulleomkrets og sporvidde, og fikk beskjed om at jeg i alle fall måtte RINGE til biltilsynet å forhøre meg... Fat chance for at det noen gang ble gjort. Bare å kjøre og være glad, værste som kan skje er at du må stikke innom biltilsynet å vise bilen på vinter-/lånte felger i riktig (feil) dim. Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hvor lasta du ned dette? Jeg fikk beskjed om at disse ikke ville bli godkjent på min..:( Nå gjelder dette kun ASA felger... men på http://www.asawheels.de under menyknappen "Gutachten" finner du aktuell felg og riktige papirer på disse... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Har ikke tuv papirer. Men : Sporvidden økes ikke mer en 7,5 mm per side, Rulleomkrets er innenfor 5% Går ikke utenfor skjerm. Tror jeg skal få det godkjent uten papirer. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Må ikke alt på biler enten være TÜV-godkjent eller E-godkjent? Dette selvfølgelig kun ting som har med sikkerhet eller no slikt.. :p Dekk, speil, baklykter osv osv Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Gammel tråd men til info ble felgene godkjente uten pappirer. Men nå er hele bilen solgt. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg