Gå til innhold

Kjøre fra politi?

Ranger emnet

Ezo

Anbefalte innlegg

Hvis du kommer deg hjem og får parkert, hvordan skal de i det hele tatt kunne vite om det i det hele tatt var akkurat deg som kjørte bilen? Uansett om de har reg. nr eller ikke.. Kan jo ha vært hvem som helst som kjørte! Bare å bruke regelen om at man ikke må tyste på en i din nærmeste familie det da! :D

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg trur at det er mulig å køyre ifrå purken lett i sogn og fjordane forutsatt at dei ikkje sperrer vegen. ein bil som er stiv og gode dekk og litt hester gruser jo politet her lett, og i alle fall viss ein kjenner vegen. problemet er at purken sansynligvis kjenner deg, og du er den einaste med den bilen i sogn men elles er det ingen problem :)

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur at det er mulig å køyre ifrå purken lett i sogn og fjordane forutsatt at dei ikkje sperrer vegen. ein bil som er stiv og gode dekk og litt hester gruser jo politet her lett, og i alle fall viss ein kjenner vegen. problemet er at purken sansynligvis kjenner deg, og du er den einaste med den bilen i sogn men elles er det ingen problem :)

Det er kanskje det "tøffeste" jeg har lest idag:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje det "tøffeste" jeg har lest idag:shake

Det er jo ikkje meint som oppfordring, men ettersom vegen er meget svingete så er sjansen større med ein trimma bil her enn det er på "flatlandet". Er jo uansett ingen vits å stikke av ettersom dei får tak i deg uasnett. (sjølv om purken er ein flokk med sauer som kun samler inn bøter for å fylle opp statskassa!)

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har tenkt over hvor go man skal være for å kjøre fra noen på norske veier ?

Og da tenker jeg ikke med noen hundre meter , da tenker jeg på å gruse motstander / snut orntli nokk til å komme deg bort på en avstikk vei .

Kjører du fort nok skal politiet ikke følge etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer også ann på hvor fort du reagerer. Hvis du tråkker til med en gang du kjønner de er etter deg har du allerede ett forsprang på 100-150 meter før de skjønner hva du gjør. Men å undervurdere politiet er det mange som har brent seg på. Politiet rundt her kjører flere og flere diesel biler nå og de er ikke til å spøke med. Holder fint følge med de fleste andre biler på veien. Så det skal godt gjøres å kjøre FRA dem. Men høyre/venstre/inn/ut/gjennom/Bort/tilbake/etcetc fungerer fint. Så vrenger du inn på en sidevei etter en sving da de ikke ser deg og vips så er de borte.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du fort nok skal politiet ikke følge etter deg.

Tull. Har ikke noe med hastighet å gjøre. Men hvis du kjører så du setter andres menneske liv i fare for å komme unna skal de ikke følge etter deg.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider