Gå til innhold

Kjøre fra politi?

Ranger emnet

Ezo

Anbefalte innlegg

Regner med du klarer å se såpass langt frem på motorveiene at det ikke er noen der.

Quoter den. Hvis det er mørkt eller lignende så er det ikke "forsvarlig" å kjøre så fort. Og da er jeg helt enig med deg Og er enig med deg på alt du sier.

se at 2 filer på en motorvei foran deg er tom for biler den neste km.
Hvis du ser 1 km fremover på veien så står det ingen biler der. Da kjører det ingen råner uten baklys etc etc. Det jeg skulle frem til hvertfall er at skal du kjøre fort gjør det ett sted der du kunn setter deg selv i fare. Og hvis du gjør det på en oversiktlig motorvei UTEN andre biler synes jeg det er greit. Men jeg er fulstendig enig i det du sier og hvis jeg hadde hatt så dårlig sikt ville jeg heller alderi kjørt så fort. Men dette ble mye off topic. Er ikke dette denne tråden handler om.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke kjørt veldig fort' date=' har aldri hatt bil til sånt. Heldigvis.. Men da sier vi det.. Du klarer fint å bremse for bil/unngå bil i 250km/t. Noen kjører uten baklys, noen får stopp langs veien og setter ikke på varselblinkere, noen rånere har sotede baklykter så varselblink osv ikke synes uansett... Sånn kunne jeg fortsatt... Tror du er opplyst nok til at du fatter pointet mitt uansett.[/quote']

Nå går du ut ifra at det er mørkt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi enige, Kong Erik.

Skal ikke ødelegge tråden mer.

Skal heller ikke ta på meg rollen som moralens vokter da jeg ikke har gjort meg fortjent til den.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Har lest igjennom noen sider nå og;

- Man skal lete lenge for å finne så mye bullshit og anntagelser samlet på en plass.

- Kjenner noen av "pekefingerene" her inne. Og vet dem har hatt rotorlys av farge blå i speilet som ble svakere og svakere.

- Politiet tar seg stort sett lov til hva som helst for å stoppe biler

- Politiet i Bodø har blitt frakjørt av maaaaange med under 150 hk i motoren. Og Bodø har ikke de beste getaway-veiene ... les: oversikt!

- Og har noen faktisk blitt stoppet av disse superbilene til Politiet ? Ikke hørt om, men blitt stoppet selv ?

Mine 0,02 USD!

Dobbelt moral ? Dobbelt så bra å ha!

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... jeg bruker til vanlig å være oppe så lenge om dagene at jeg får sett politijakt filmene som vises på ztv, og der har tydeligvis politiet i usa andre tommelregler enn de i norge? de dytter bilene ut av veien og i grøfta i en fart på over 180km/t, og spikermatter er hverdagskost... kjempesafe å punge alle dekka på en som er oppe i 180.... :\

så er den norske politistyrken puddel i forhold pga regler? :O

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det egentlig noe stress å kjøre fra snuten i norge a? har dem biler som holder følge lixom?

svigerbroren min mista lappen når han var 19, kjørte fra politiet i en opel ascona 1,9s men uheldigvis var bommen på togstasjonen nede akkurat når han kom så snuten fikk tatt han.. ble bot og 1 år uten lappen..

De har helikopter..... og noe fint som heter samband

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, for en tråd...Var ikke spørsmålet hva som var straffen? Det var vel ikke en skrytetråd for kompiser som har kjørt fra politiet? Det har ikke slått enkelte at politiet kanskje tenker på de involvertes liv og helse? Hvis de absolutt hadde villet henge på så hadde de sikkert klart det, men da kan det vel hende at det heller ikke hadde gått bra med diverse kompiser. I stedet for skryting om at "det er ingen problem å kjøre fortere enn politiet" hadde det blitt klaging og syting om at politiet presser folk i døden ved biljakter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen straff for å kjøre fra politiet. Det er verre med straffen du får for å prøve å kjøre fra politiet.

Hahahaha!! Dagens!

Men ja, sant det noen nevner... Spørsmålet mitt var egentlig hva straffen er... ikke om dere kjenner eller "kjenner" noen som har gjort det. Det er jo tross alt ulovlig, og ingen av oss her inne kan tenke seg å kjøre for fort og bryte lover og regler kiddie

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går godt å kjøre fra politiet.

Dårlig vei+dårlig sikt+sprek bil, og du kjører med livet som innsats, så er det intet problem å stikke fra dem.

De er som regel 2 i bilen, og de er som regel eldre enn deg, og har sett mer, og de får lettere nerver.

Har gjort det en gang i mørket på regn, og veldig svingete veg i en brukbart sprek bil.

Hvis du kjører med livet som innsats, så gidder de ikke følge etter deg.

Ble oppringt senere, men da var det bare å nekte, så siden de ikke kunne bevise noe, så gikk det bra.

Fikk en advarsel på akkurat det der.

Fikk da vel inderlig julebesøk av onkel politi i jula.

De kunne ikke bevise noe, så jeg slapp straff, men de sa de visste at det var meg, så jeg blir holdt spesiellt under oppsyn!:puke:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et jævlig godt spørsmål fra meg, om politiet i usa.. er det virkelig verdt det, å gjør alt faen får å få stoppa en som har kjørt for fort? er jo mye farligere å følge etter han som et helvette, enn å bare la han kjøre. hvorfor gå igjennom alt bryet? å styret.. å så mye penger det må gå med da.. huff..

greit å kjøre for fort viss forholdan ligger til det.. men ikke ved skoler elns. huff..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider