Gå til innhold

Kjøre fra politi?

Ranger emnet

Ezo

Anbefalte innlegg

Går godt å kjøre fra politiet.

Dårlig vei+dårlig sikt+sprek bil, og du kjører med livet som innsats, så er det intet problem å stikke fra dem.

De er som regel 2 i bilen, og de er som regel eldre enn deg, og har sett mer, og de får lettere nerver.

Har gjort det en gang i mørket på regn, og veldig svingete veg i en brukbart sprek bil.

Hvis du kjører med livet som innsats, så gidder de ikke følge etter deg.

Ble oppringt senere, men da var det bare å nekte, så siden de ikke kunne bevise noe, så gikk det bra.

Fikk en advarsel på akkurat det der.

Fikk da vel inderlig julebesøk av onkel politi i jula.

De kunne ikke bevise noe, så jeg slapp straff, men de sa de visste at det var meg, så jeg blir holdt spesiellt under oppsyn!:puke:

HEHE!

Skurk igjen gitt. Ikke måte på hva han har fått til i løpet av sine 19 år, og et år som bilfører med førerkort.

Men for all del bare fortsett med historiene dine Skurk. Er morsom lesing.

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

et jævlig godt spørsmål fra meg, om politiet i usa.. er det virkelig verdt det, å gjør alt faen får å få stoppa en som har kjørt for fort? er jo mye farligere å følge etter han som et helvette, enn å bare la han kjøre. hvorfor gå igjennom alt bryet? å styret.. å så mye penger det må gå med da.. huff..

greit å kjøre for fort viss forholdan ligger til det.. men ikke ved skoler elns. huff..

Amerikanere har to karakteristikker.

- De er dumme.

- De er prinsippfaste.

/Generalisering.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjoda. Egentlig værre at de normalt går inn i en kollektiv idioti som gjerne rammer majoriteten av de som går til stemmelokalene hvert fjerde år. :P

Nå var de glupe nok til å få inn demokratene som majoritet i kongressen, men det er en annen sak. :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et jævlig godt spørsmål fra meg, om politiet i usa.. er det virkelig verdt det, å gjør alt faen får å få stoppa en som har kjørt for fort? er jo mye farligere å følge etter han som et helvette, enn å bare la han kjøre. hvorfor gå igjennom alt bryet? å styret.. å så mye penger det må gå med da.. huff..

greit å kjøre for fort viss forholdan ligger til det.. men ikke ved skoler elns. huff..

Fordi den de jager som oftest har gjort mer enn å kjøre for fort. Enten det nå er snakk om oppbevaring av større mengder kontrollerte substanser i bilen, drap, ran eller stjålet bil.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ruller en mørk s40 sivil i bergen om dagene... noen som vet hva disse er god for?? nei, kommer ikke til å prøve å stikke, fordi eg for tiden kun er utrustet med en en-komma-strikk motor... men likevel, hvordan klarer du å komme deg ut av bergen og stikke fra en s40??

Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene...

http://www.bergen-gatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. til alle dere som lurer på hvordan de kan være så gale i usa, at politiet ikke bryr seg om liv og helse!

Tro meg, i USA avbryter de en jakt like fort som i Norge, hvis de vet at liv og helse kan stå i fare!

Som "slitenvolvo" sa, de som de følger etter i så store hastigheter og sånt, har gjort noe mer enn å bare å kjøre for fort!

btw. De programmene dere ser på tv om politiet i USA(og i verden), som tar alle de følger etter og har elleville jakter, er bare noen få episoder som er så heldig å blir filmet.

Dere kanke tenkte dere en episode med "cops" eller no lignende der hvor politiet taper:P Er bare klipt inn riktig, for å få allmennheten til å frykte politiet!

Tro meg, politi er ikke en annen overlegen rase, de fleste politimenn er fornuftige mennesker som tenker før en handling, det dere ser på tv er bare få klipp som er filmet iløpet av flere år som havner i en 45 min. serie;)

PS: Ble selv stoppet av en nissan primera 98 modell i oslo, jeg har en A4 md 200 hester, kunne lett dra fra, men er ikke vits, bedre å få en bot på 4800 kr;)

Sivilbiler i oslo: Svart volvo S60 med små dioder på bakfangen, kan se den lett.

Blå toyota avensis stasjonvogn.

sølv toyota avensis stasjonvogn.

vinrød nissan primera(gammel mod)

Mørkblå nissan primera(ny mod)

grå ford mondeo( 97 mod)

blå Toyota landcriuser

hvit toyota camry(ca.96 mod)

svart mercedes vito

det er de jeg har sett den siste perioden!

Alle har sota ruter, untatt camry

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
ruller en mørk s40 sivil i bergen om dagene... noen som vet hva disse er god for?? nei, kommer ikke til å prøve å stikke, fordi eg for tiden kun er utrustet med en en-komma-strikk motor... men likevel, hvordan klarer du å komme deg ut av bergen og stikke fra en s40??

S40 ruller vel med dieselmotorer på rundt 2 litern.. Synd for deg hvis det er T5'en :D

Men kjøre fra Politi i bergen, er det noe problem da? Kjør Fjellveien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider