cokeloop Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hei! leker litt med tanken om å realisere bildrømmen, hvis banken tillater det når jeg har fått meg fast jobb. lette litt rundt på japanauto osv og fant mange pene (spesielt den røde der <3) Men det som er skremmende, er forsikringa. Hvor mye betaler dere i forsikring på Supraene deres? kalkulatoren til gjensidige sa 10.140 i året full kasko med 30%.. Jeg ble 20 på søndag, og stoler ikke helt på den kalkulatoren der at jeg slipper unna så billig :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amx Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Men det som er skremmende, er forsikringa. Hvor mye betaler dere i forsikring på Supraene deres? kalkulatoren til gjensidige sa 10.140 i året full kasko med 30%.. Jeg ble 20 på søndag, og stoler ikke helt på den kalkulatoren der at jeg slipper unna så billig :p Tror nok du kan stole ganske greit på kalkulatoren til Gjensidige. Har selv noe mer bonus enn det du har regnet med og er (hmmm) noen år eldre, og betaler kr 4.600.- i året for full kasko hos Gjensidige på min MkIV. Løp og kjøp. :thumb ;) Siter Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Jin Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 ring meg... jobber i IF forsikring... klarer som regel å komme frem til en hyggelig løsning... kjører selv supra mk4... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Jin Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 98 48 87 22...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 einar jim:skaffer du billig forsikring til meg og på mk4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg