Gå til innhold

Tips til montering av anlegg i 406 (Coupe)

Ranger emnet

HOFSOE

Anbefalte innlegg

Du sier det ville være irriterende å ha noen høytalere liggende, er det ikke mer irriterende å ha dårlig lyd?

riv ut alt bak i bilen av høytalere som spiller høyere enn 80hz og ha et front system..

se på prosjekt tråder som de proffe gutta har lagt ut, som kennetb og autod og sikkert flere, men de er gode eksempler i hvertfall. De er sponsa og har sikkert tilgang på det de peker på.. se hva de har, et frontsystem og sub bak.

men flere enn meg har sagt det samme og du hører jo ikke på oss så hvorfor spørre? :P

siden jeg ikke vet hvordan du har kobla det og ikke vet jeg hvordan du hadde kobla det i 106'en din heller kan jeg ikke svare deg på det siste der...

Du sier du har lagt opp kabler? har du kobla til? er alle sikringer hele? er det 12volt på remote til denne forsterkeren? er det kortsluttning på høytaler ledningen..

Mitt Opel Astra prosjekt

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sikringer er ødelagt og ingen av ledningene er ødelagt. Men det er en liten ledning på signalkabelen som jeg ikke har fått koblet til spilleren. Den er koblet til remote på forsterkeren, men vet ikke hvor den skal kobles til på spilleren. Kanskje det er det som er problemet med at det ikke funker?

Kan også legge til at høytalerene jeg har liggende ikke fikk plass i hattehylla. Selve elementet under vart for stort.

Og en grunn til at jeg ikke vil begi meg ut på med front sett og det er der er at jeg ikke har såpass peiling på hva jeg skal gjøre for å få det til å funke. Det blir for mye jobb og jeg kan ikke å skru på verken bil eller anlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, får faen ikke lyd i den jævla subben.

Nå er alle kabler som jeg har koblet til. Det er et lite lys på toppen av forsterkeren som blinker. Det er også et rødt lys på forsterkeren som blinker, og over det står det "protection". Noe galt her?

Og jeg har 2 stk signalkabler. Den ene linjeutganger på spilleren står det F og på den andre står SW. På forsterkeren er det 2 innganger for de signalkabelene. Der står det "Input Front" og "Input Rear" Har det noe å si hvilken av kablene som skal i disse?

Følger noen bilder hvis dette kan gjøre dere klokere.

DSCF0687Large.jpg

DSCF0688Large.jpg

DSCF0689Large.jpg

DSCF0690Large.jpg

DSCF0691Large.jpg

DSCF0694Large.jpg

DSCF0696Large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider