Gå til innhold

Mitt store Bilstereo prosjekt

Ranger emnet

oledeg

Anbefalte innlegg

wow du går jo fra noe som kunne blitt perfekt, til en stor svær monsterting:O er det bare for db drag eller er den permanent?

flott prosjekt tråd;)

Han har gjort som meg, første bygge for å få noe kult og fint, for så å delta på sin første dB-drag konk, bli bitt av basillen, og da er det desverre bare en ting som gjelder, ut med det gamle og inn med løsninger som funker for dB-drag, hehe.....

Ser jo bra ut dette :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wow du går jo fra noe som kunne blitt perfekt, til en stor svær monsterting:O er det bare for db drag eller er den permanent?

flott prosjekt tråd;)

Jeg er ikke helt sikker om den blir der permanent enda. Det kommer helt an på hvordan den gjør det i DB dragracing konkuransen. hvis jeg ikke er fornøyd med dette (altså lydtrykket) så bygger jeg noe nytt. skal klare 150 db+

Men som sagt så er det et litt leit bygg, siden jeg har dårlig med sitteplasser inni bilen

Men det er da bare å ta det med ro, jeg skal selvfølgelig fullføre det opsettet jeg begynte på. Men dette er mye mere jobb en det som skal brukes til Gatebil messen :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort som meg, første bygge for å få noe kult og fint, for så å delta på sin første dB-drag konk, bli bitt av basillen, og da er det desverre bare en ting som gjelder, ut med det gamle og inn med løsninger som funker for dB-drag, hehe.....

Ser jo bra ut dette :)

Takk :) det er faktisk akkurat slik du sier. Helt siden autifil messa har jeg laget planer for hva jeg kan gjøre for å få mer SPL inni bilen. Har laget plantegninger av mange bygg, og det var dette som vant.

som dere ser på bildene er det ikke mange cm å gå på med plassen :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på villspor tror jeg..alltså, hvilke elementer skal brukes? Og hvilke amper skal brukes? Skal du delta i dB drag NM? Hehe..Ser jo sinnsykt kult ut da. Du gjør en virkelig god jobb, det skal du ha. Stå på, dette blir konge..:D

Planene er nå å dra på Gatebil messen til NM, men siden jeg ikke er medelem og ikke har nok kval påeng må jeg delta i superstreet open. :)

Elementene blir vel Wild Beasta, med Helix forsterkeren. Vil finne ut hva disse er gode for, og om jeg kan klare 150 db med det utstyret

Takk for all rosen :) det varmer meg inni :)

Mvh: Ole Martin

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det Nok en bygge dag :) Skal prøve å gjøre ferdig all byggingen, så det er klart for plexi glasset og trekkingen. + kabler og alt det dær :)

Hvis alt er klart på onsdag formiddag, blir det vel litt BB legging utover dagen og kvelden :)

Alt untatt bass rørene må være ferdig onsdag kveld :) så jeg kan teste det Torsdag :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heftig ut! Men trodde du skulle bygge veggen ved b-stolpen. Ser i hvertfall ut som den er nærmere c-stolpen enn b-stolpen :)

Det ser bare sånn ut på bildene. Litt pga setene er dratt såp langt frem som mulig. Bare praktisk da jeg skal ta bildene.

Er nermere b stolpen en c stolpen. Fant også ut at dette var mer praktisk i henhold til kjørekomforten :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilke gatebilmesse er det du snakker om å stille i db-drag?

Jeg kommer og hører, og har reservert lyttetest bare fordi jeg er meg! :D

Det er snakk om 24-26 november gatebil messen.

Blir vel egen DB bil til sommer, Har lyst på enten en MINI eller Ford RS2000. Så vi får se da :)

Kommer på de fleste gatebilmessene til neste år :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider