Gå til innhold

Mitt store Bilstereo prosjekt

Ranger emnet


oledeg

Anbefalte innlegg

  • Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper det er for å kjøpe flesk og ikke stereo, for det er jo dyrere enn i Norge og ingen av svinesundbutikkene har vel det som kan kalles kvalifisert personell hva gjelder kundeveiledning:D

 

Turen var vel egentlig bare for å slappe av litt. :) Skal kjøpe alt bil-stereoet mitt i Norge jeg.

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh.. forsterkern jeg skal kjøpe! <3

funker den godt? :p

 

Ja jeg er utrolig fornøyd med den forsterkeren. Vi testet den på vei til Gatebil, og jeg ble utrolig overrasket. hehe. Det er bare en ting og si. Den er helt sinnsyk. (sinnsyk effekt, sinnsyk fin og sinnsyk strøm tørst) :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen av svinesundbutikkene har vel det som kan kalles kvalifisert personell hva gjelder kundeveiledning:D

 

Vinneren av Db-drag SM 2005 jobber på svinesund... :P Og resten av gutta som jobber der er entusiaster. Syns de både er flinke og hyggelige! :)

 

Men de selger ikke "proffe" komponenter der, det skal jeg være enig i. Kun "komersielle".

1997 Audi A3 1.8 Ambition

 

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinneren av Db-drag SM 2005 jobber på svinesund... :P Og resten av gutta som jobber der er entusiaster. Syns de både er flinke og hyggelige!

 

nytter ikke hvor flink man er hvis man bare tenker salg og ikke tenker på kundens behov(sier ikke at dette er tilfelle der men jeg har opplevd det selv)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå skjer det noe på bilstereo fronten he.... Woho. Har fått pussa en del på brønnen, men har litt igjenn. Har laget ett golv til bagasjen. Og i dag har jeg finni ut at jeg har fri fra jobben i 2 uker. Det blir mye tid og mekke bil på det.... :) Skal prøve og få til en daglig update fra torsdagen :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå skjer det noe på bilstereo fronten he.... Woho. Har fått pussa en del på brønnen, men har litt igjenn. Har laget ett golv til bagasjen. Og i dag har jeg finni ut at jeg har fri fra jobben i 2 uker. Det blir mye tid og mekke bil på det.... :) Skal prøve og få til en daglig update fra torsdagen :)

 

 

Høres flott ut, peis på med bilder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå skjer det enderlig ting på bilstereo fronten igjen. Skal jobbe hardt i ferien for å fikse ferdig bagasje rommet. :) Snakka med en venn fra Eidsvoll, han skal hjelpe meg å pusse alt baki. Så da trenger jeg bare konsentere meg om å bygge delene.

 

Før hadde jeg planer å pusse alt og legge vinyl over (siden det var mye ekstra jobb å lakere det, tenker på sparkle jobben) Men han duden mente det ikke var noe problem å pusse alt så vi kunne lakkere det :D Gleder meg.

 

Farketemaet i bilen er bestemt og skal bli Rødt og svart. Med unntak av elementene og forsterkeren.

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg enderlig begynt med høytaler kassene, Har bare laget en hittil i dag, og uheldigvis gikk drillen tom for strøm, Da blir det en liten update Mens jeg venter på stømmen.

 

Begynte med å Skjære ut "plater" til høytaler kassa.

PICT0004.jpg

 

Så satte jeg disse sammen til en kasse, mangler fremdeles en del skruer, men disse skrus fast da driller er ladet opp.

PICT0005-2.jpg

 

Nå stikker jeg ut og bygger en kasse til :D

Kommer en update i kveld da jeg er ferdig for i dag :D

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var enderlig kassene ferdig for i dag :D hehe

 

Jeg ble faktisk ganske fornøyd med resultatet.

 

PICT0008-2.jpg

PICT0010.jpg

 

Det som gjennstår nå på disse kassene er å lage Baffelringer, Støtte disse skikkelig opp og gjøre klart til støyping. Denne jobben satser jeg på å fikse på mandag. Kassene skal være helt klare til pussing før onsdag kveld, så det er bare å stå på. Skal se om jeg kan få gjort litt i morgen, men skal jobbe et skift så ser hva jeg får tid til.

 

Noen som har komentarer ?

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår