Gå til innhold

Mitt store Bilstereo prosjekt

Ranger emnet

oledeg

Anbefalte innlegg

litt off topic, men hva ville du anbefalt til en cadence beast (ikke wild beast)? har en 12" beast bak i golfen min. kjører på en arizona eagle AM470 nå. litt liten vil jeg tro.. en kompis spilte 144DB med samme subber som du har, bare i 15". ;)

hvilken forsterker prater jeg om. ;)

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en sånn og mye annet fint :win men fikk den litt etter en månde etter deg da damndamn

Bilde189.jpg

Tror ikke min ANL3 vil bli brukt :shake Den ser jo veldigt bra ut. Men siden mine 5 Sinfoni forsterkere ikke tar så stor kabel. så blir det mer praktisk å heller bruke et par stk. av EVUS BD. Disse passer perfekkt til forsterkerene.

100074.gif100075.gif

Har bare kikket litt innom den tråden før. leste hele nå. så veldigt bra ut :)

Synd det som har skjedd med bilen din. Du har kansje fått orden på det nå? Skjer det noe mer med bilen?

Det med den musa i motorrommet høres litt skummelt ut. Bor selv rett i skogkanten. Så det er mye mus her. Går jevnligt mus i fella i uthuset. så skal vell ikke se bort fra at dem har vært borti bilen min også. Som står rett på siden av.

litt mye quote osv her nå, men måtte bare ;) hehe.. har forsåvidt 4 sånne sikringsblokker.. MEN, jeg har noe dere ikke har:

IMG_0796.jpg

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt mye quote osv her nå, men måtte bare ;) hehe.. har forsåvidt 4 sånne sikringsblokker.. MEN, jeg har noe dere ikke har:

IMG_0796.jpg

Javel? Til og med jeg skulle klart å fjerne logoen og sette på min egen på Stinger sine som er dønn like... De har jeg noen av om det skulle bety noe :p

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider