Gå til innhold

Mitt store Bilstereo prosjekt

Ranger emnet


oledeg

Anbefalte innlegg

  • Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser jo bra ut det her, men ikke for å være kødd... Wb mener jeg bestemt likte seg best med 45 liter kasse.

Ser bra ut:) Hadde 4 sånne en gang i tiden jeg å. Kjørte de på en Zrs 10.

Håper du blir fornøyd

 

Hittil er jeg meget fornøyd med de. Spiller meget bra i kassene jeg har laget. :) Ganske god lyd. Har kommet opp med noen andre planer nå. Dette blir SQ og show off kassene mine :) Skal lage egne til Konkuransene. Er jo anbefalt med ca 100 liters kasse med ca 8" Bassport per element ved 55 HZ, så skal teste dette. Leste det i Cadence competition folderen :). Kassene er ikke mye unna 45 liter da :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pokal, nytt batteri og interesse fra familie! Sistnevnte er det ikke mange som har...

 

 

Er det ikke litt overkill med 4stk 50mm2 jordingsledninger? Det holder nok med én så lenge du får festet den godt nok til karrosseriet og pusser bra.

 

Jeg var en tur hos Anders i går, og jeg skjønner godt at de mobbet deg litt om de sammenliknet bilen din med ODR Civicen. No offence ment.

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pokal, nytt batteri og interesse fra familie! Sistnevnte er det ikke mange som har...

 

 

Er det ikke litt overkill med 4stk 50mm2 jordingsledninger? Det holder nok med én så lenge du får festet den godt nok til karrosseriet og pusser bra.

 

Jeg var en tur hos Anders i går, og jeg skjønner godt at de mobbet deg litt om de sammenliknet bilen din med ODR Civicen. No offence ment.

 

Takk Takk

 

Ja det holder vel med 1, men tingen er at det er så mange som bare har 1 jordingskabel. Hadde vært litt kult med mange :) hehe. Folk liker litt nytenking. + At Evus kablene er så fine <3. Men 4 er kanskje litt overkill, så blir sikkert 2 stk da :)

 

Nå holder jeg på å planlegge noen syke planer til monteringen av Kinetikèn :) Lovte å sende bilder til Pål, så får gjøre det skikkelig pent.

 

Tar det ikke så hardt. Dette er ett litt sånn lære-prosjekt for meg.

 

Mener dere at jeg bør jorde forsterkeren rett til Batteriet, siden kablene bare blir 30 cm lange ? Og jorde batteriet til karosseriet

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at det kan se ganske fett ut med to eller tre fete kabler ved siden av hverandre... :)

 

Jeg vet ikke helt hvordan du kommer til å koble, men om det bare blir 30cm lang jord til batteriet ville jeg jordet rett i batteriet! Eventuelt jordet batteriet mellom forsterkeren og batteriet, også jordet forsterkeren i samme punkt... Det blir litt sånn; "ok, vi møtes på halvveien.."

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at det kan se ganske fett ut med to eller tre fete kabler ved siden av hverandre... :)

 

Jeg vet ikke helt hvordan du kommer til å koble, men om det bare blir 30cm lang jord til batteriet ville jeg jordet rett i batteriet! Eventuelt jordet batteriet mellom forsterkeren og batteriet, også jordet forsterkeren i samme punkt... Det blir litt sånn; "ok, vi møtes på halvveien.."

 

Vi får se hvordan det blir da jeg bygger. Men har litt lyst å legge 3 tykke evuskabler rett ved siden av batteriet. Slik at du kan se dem. blir sikkert kjempe bra :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår