ArraKiss Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hei! Har en del nupper i den nylakkerte bilen min som jeg ønsker å fjerne. Har gått på med 2000 vatsliping for hånd og fått fjernet det meste. Prøvde å polere opp med noe Turtle Wax jeg hadde liggende, men fortsatt er lakken ganske gråhvit/matt. Må jeg til med sterkere kost, evt maskin? Jeg har kun pusset i klarlakken som er 4-5 lag tykk... Jeg har ikke pusset for mye? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 skal en del til når du har så mange lag klarlakk :) bare poler masse, skal en del polering til.. du burde helst bruke maskin og ploeringsmiddel beregnet for maskin.. dreiv å våtslipte en hellakkert bil og polert :S over en ukers arbeid Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ja nå har jeg heller ikke riktige produkter for hånden... Hverken rubbing eller poleringskjemikaler. Ble bare litt satt ut over hvor gråhvitt det ble. Men vurderer å våtslipe bilen selv for så å levere den til rubbing + polering hos fagfolk. Da må det vel bli bra... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Du bør nok bruke maskin og skikkelig rubbing først for å få oppigjen glansen, og så polering ja Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Prøv autosol, så en litt finere polerkrem, så voksing. Kan fjerne dyyype riper med 1200/2000 papir og autosol.. tar godt så vær forsiktig. Ble meget bra hos meg iallfall :) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg