corsa king Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ha må til for å få dette godkjent??? hvilke bremser osv..... :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 prøv å legg ut samme posten i opel-forumet Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 har prøvd, men det er så lite aktivitet der... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Ble jo levert med denne motorn fra fabrikk via irmscher. Skulle holde med senator 3.0 bremser, men jeg ville gått for omega a 24v kalipere framme. De er bedre. Finnes flere som har spesialtilpasset forstilling så motorn kommer så langt fram at du slipper å knote med torpedoveggen. Sikkert lettere å godkjenne slik, men neppe bedre veiholdning. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hippo leverte kit for 3,0l i manta B. Ta kontakt med de. Tror de forsterka forstillinga og hadde stivere fjører framme. Bremser fra senator. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg