Gå til innhold

Eg har hatt ei kjempe fin veka på jobben, not!!!

Ranger emnet

stegegjerdet

Anbefalte innlegg

Denne veka starta med at sjefen reiste på ferie, og eg vart sett att med ansvaret, greitt nok i seg sjølv...

Torsdag starta eg på jobb kl 0600, og kl 1630 så klarte eg å rive ned 4 pakker med impregnert (den idioten som satte ned den nederste hadde ikkje gjort det skikkeleg), materialan landa oppå eit stål tak som skulle ut til kunde, 60 m2 til ein pris av 300 kr m2... +++ at det var jevla mykje å rydde opp att...

I dag starta eg kl 0700, kl 0830 presterte eg å leggja ein truck på sida.... Knuste alle ruter, pluss litt riper. Trucken fikk me for 3 veker sia, og har gått nøyaktig 100 timar. Moro...

Eg parkerar trucken for ei stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg jobba en stund på et lager, slutta etter en episode som gjorde at jeg bare ikke turte jobbe der mer, satt mellom to lagerhyller på ca 5-6 meter i høyde, da en superintelligent mann klarer å kjøre trucken i noen andre lagerhyller lengere bort, slik at det ble "domino-effekt" og ca 5-6 lagerhyller tippa, bl.a. de jeg satt mellom.

Det var bare flaks som gjorde at jeg ikke fikk noe skikkelig tungt i hodet, og når vedkommende i tillegg ikke har truckfører sertifikat, gjør det jo ikke akkurat saken noe bedre.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by swidish vr6

Er litt prestasjon å legge en truck på sida, I hvertfall hvis det er sånne trucker som vi har på jobben...

Fekk ny truck for ca 3 veker sida, skjønte at noko var feil, når han sleit med å løfte 2 pakker med material..

Skal løfte 2,5 t, og slit med 1,5 t, ikkje bra..

Det var gummihjula (type store og mjuke) og mjukt hjuloppheng som spellte meg eit lite puss ja + litt høg fart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok greiere å ha åpen truck med harde hjul som ikke går så fort. Vi har en åpen med gittertak. Det er den som løfter høyt, og så har vi en kjapp en som er litt mindre. Knallgøy å spinne på slam på det ytterste lageret. Men det aller gøyeste må være å leke seg med vaskebilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazdaharry

Da er det nok greiere å ha åpen truck med harde hjul som ikke går så fort. Vi har en åpen med gittertak. Det er den som løfter høyt, og så har vi en kjapp en som er litt mindre. Knallgøy å spinne på slam på det ytterste lageret. Men det aller gøyeste må være å leke seg med vaskebilen :D

Enig der, ingenting slår vaskebilen :D

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider