Brandtenborg Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Etter at jeg fant ut at Fiestan begynner å synge på siste verset, har jeg gått til innkjøp av et nytt "HARRYPROSJEKT"! Denne gangen falt valget på et VAG-produkt, nemlig en Polo. Jeg kommer til å jobbe på den bilen frem til Fiestan tar kvelden. Slenger ut noen bilder av bilen. Har ikke begynt på den enda. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Bilde 2: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Bilde 3: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Og til slutt bilde 4: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Nyyyyyydelig bil :D :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Jepp! Hadde en tidligere som jeg styla litt på min måte. Den blei faktisk ganske kul! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 hehe,du og dine harry prosjekt :) men en ting er sikkert du vekker ihvertfall oppsikt da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Trodde selv dette var noe jeg vokste fra meg før jeg blei 20 år, men nå fyller jeg snart 23 år og enda så er det like morro! Hehe! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 hehe,bra det. skal ikke miste guttungen i seg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Originally posted by Brandtenborg Jepp! Hadde en tidligere som jeg styla litt på min måte. Den blei faktisk ganske kul! :D Definisjonen på kul blir då ? :rolleyes: Naida.. Bra du har dine egne meninger jaffal! lykke til me ditt nye prosjekt.. blir sikkert "kewlt" ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Akkurat som å se Poloen min utpå gårdsplassen her. :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Godt å se at du kjører rett merke igjen Trond. Velkommen inn i VW miljøet igjen. Joine klubben nå eller? Skrev jo at du skulle det når du hadde et innlegg i klubbavisa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by Riisern Godt å se at du kjører rett merke igjen Trond. Velkommen inn i VW miljøet igjen. Joine klubben nå eller? Skrev jo at du skulle det når du hadde et innlegg i klubbavisa :) Får se når bilen blir ferdig. Begynner vel snart å hore den opp. Det får holde med Vw-Audiklubben så lenge tror jeg. Hehe! :) Sett tråden om Golfen min da? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by Brandtenborg Får se når bilen blir ferdig. Begynner vel snart å hore den opp. Det får holde med Vw-Audiklubben så lenge tror jeg. Hehe! :) Sett tråden om Golfen min da? Jes. Lakkmestern. Slå deg sammen med Knut nå. Sett min nye doning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 hvordan går det med prosjektet ? fix noen nye bilder da,sånn at vi ser hvordan d går. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg