Mazda 323f Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Da har jeg vært så heldig og hatt innbrudd i Mazdan min for faen! tatt cd-spillere og det som er, dem har bryti seg inn på passasjerdøra i natt... skjønner ikke åsn dem har turt siden bilen står langs veien med hus og vinduer rett mot bilen... Blir så forbanna, håper forsikringa får dekket det meste, hadde ikke kvitteringer da jeg kjøpte dette med bilen. men hadde bilder av alt og noen brosjyrer! Men siden en del av tingene er noen år gammelt, åsn er verdien da... Cd-spilleren er en pioneer 7400 og var toppmodell på sin tid, den har 3x linjeutgang osv... den er jo ikke verdt så mye lenger, men for å få en like bra må jeg ut med like mye som den kostet den gangen! Og holder det med bilder av tingene i bilen? Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 bump Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Bilder kan være noe til hjelp, men tror nok de vil kreve kvittering på de tingene som ble stjålet og vil ha erstattet.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Kjøpte mye av dette med bilen og da tidligere eier var avdød i en motorsykkel ulykke fikk jeg ikke med kvitteringer/papirer! Derfor har jeg tatt bilder av alt sammen, og skal sende med informasjoen jeg finner på nettet om det som var i bilen til forsikringsselskapet! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stamford Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Begynt å slite med det samme her! Har heldigvis bilde av spilleren i bilen, så det burde vel gjøre susen?! Hadde en Pioneer DEH-7400MP jeg også! kostet jo f... meg 4998 i sin tid... og den holder fortsatt grei standard vil nå jeg si..! Siter 96 318is 99 320ci (solgt) 88 325i (solgt) 87 325ix (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lone Hero Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Her er det bare å sanke inn kvitteringer av alle du kjenner, samle sammen 23 tomme cd cover da de ikke erstatter fler en 23.(Eller var det 25). Jeg hadde innbrudd i mbilen min, og (lånte) kvittering av en kompis med lik spiller. Hvor mye du får igjen kommer litt an på hvor gammelt det er det som står på kvitteringa, da de avskriver verdien så så mange % hvert år. Slik ble ihvertfall jeg fortalt det av forsikrings selskapet mitt, som forøvrig er et dritt selskap (Sparebank 1). Siter http://live.xbox.com/member/JIMMY 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Jeg har ypperlige erfaringer med Sparebank1 :) Når den forrige bilen ble kondemnert fikk jeg 2000 mindre for den enn jeg gav for den selv, 2 år tidligere. Dekkene og felgene på bilen fikk jeg tilbake like mye som jeg gav for dem. Cd-spilleren min ble stjålet en annen gang, da fikk jeg tilbake 1500 kr mer enn jeg gav, til tross for at jeg sendte dem kopi av kvittering (som attpåtil inkluderte rabatten jeg hadde fått på den, ettersom ei venninne jobba der jeg kjøpte den!). Vær ærlig, ikke klin på 4.000 ekstra bare fordi du kan. Det lønte seg ihvertfall for meg. Jeg kunne sagt at 5-kanalsforsterkeren lå løst i baksetet (det gjorde den faktisk en stund), og at den også forsvant. Men jeg gidder for faen ikke gjøre meg til kjeltring for 3000 kroner... Dessuten: når de som rapper spilleren er så blåst at de faktisk IKKE tar med seg cd-mappa med godt over 30 originale cder, over 50 kr i småmynt som lå i midtkonsollen og div. annet smågadgets som lå i hanskerommet skal jeg jaggu ikke la dem få credits for å ha tatt det heller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Nei at de lot 50 kr. i mynt ligge, er jo utrolig (?). :D Mvh Jan Rune, offisiell myntmotstander. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lone Hero Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Jeg hadde en Audi S4 som brant opp. Denne brenner etter 7 mnd. Når jeg er på Sb1 kontoret på Hamar, så har de ringt Olrud auto (Audi Hamar) og der fått vite at liste prisen på denne bilen er 115,000. Jeg drar selv på Olrud for å høre på hvilket grunlag de mener bilen er verdt 115.000 og får til svar at dette har ikke de sagt til noen. Drar så tilbake til SB1 og får så vite at de ikke har vært i kontakt med Olrud alikevel. Dette er ca 5-6 år siden. Tilslutt så får jeg vite hvordan de har kommet frem til bilens verdi, og det er at de har sett i billisten. Jeg gikk så å kjøpte billiten selv, der den billigste S4 står til 115.ooo, mad masse feil på. Jeg sender inn klage til klagenemda i banken og de øker utbetalingen til 130.000. Jeg er atter en gang i banken og sier at jeg ikke er fornøyd. Til svar får jeg at jeg kan gå til sak mot dem, kommer sikkert til å vinne men at jeg må betale advokat osv selv. Sliksett så kommer jeg ikke til å få mere utbetalt uansett. Jævla rasshøl spørr du meg! Siter http://live.xbox.com/member/JIMMY 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lone Hero Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hmm, glemte vel her å skrive att jeg ga 180.000 for den selv ;) Siter http://live.xbox.com/member/JIMMY 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg