Tony Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Altså, de skjærer nok ikke opp døra uansett! Hvorfor skal de gjøre det om døra fint går ann å ha opp? Ikke no tidsbesparende å skjære opp døra da. Da kan det hende det er for sent for den stakkaren som sitter inne i bilen og venter, kontra at de bare hadde tatt opp døra istedenfor. Alle dører skal være mulig å åpne ifra utsiden etter hva jeg har hørt fra flere folk. Mente om bilen var totalvrak og umulig å åpne, trodde dere skjønte den..hmmmmmmmmm Men men, er det noen som kan vise til en paragraf eller noen som har fått dette godkjent før? Har hørt om en som fant noen om at det skal være mulig å komme ut fra inn og det skulle vist ikke være påbudt for andre å komme inn i bilen.. Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 mulig det ;) kommer helt an på hvem hos BT du møter egentlig! Effekt anlegg må du ha papirer på! fra ek godkjent verksted som regel,da dem ikke "gidder" måle selv. Helst må Tûv papirer foreligge på alt som ikke er "originalt" fra fabrikk.. Det fikk jeg printet inn 3 ganger, av 3 forskjellige hissigpropper hos BT kr.sand.. Allikevel klør jeg etter å kunne begynne på nye prosjekter ;) Eneste er at dem kan gi kjøre forbud til evt mangler er utfyllte.. Fulgte ikke akkurat det, og satt med en liten klump i halsen hver gang det bar ut for å handle ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Altså, de skjærer nok ikke opp døra uansett! Hvorfor skal de gjøre det om døra fint går ann å ha opp? Ikke no tidsbesparende å skjære opp døra da. Da kan det hende det er for sent for den stakkaren som sitter inne i bilen og venter, kontra at de bare hadde tatt opp døra istedenfor. Alle dører skal være mulig å åpne ifra utsiden etter hva jeg har hørt fra flere folk. På flere nye biler låser jo dørene så fort man har satt i tenninga og startet opp bilen. Her blir det jo ikke låst opp før man gjør det selv. Ihvertfall på de nye audi a3'ene Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 På flere nye biler låser jo dørene så fort man har satt i tenninga og startet opp bilen. Her blir det jo ikke låst opp før man gjør det selv. Ihvertfall på de nye audi a3'ene Sikker på at det ikke er når bilen har passert 5km/h ellerno..? Er vertfall slik på nye Audi A4.. Om noen søker, så skal det finnes tråder angående dørhåndtak (mulig det var VACN-forumet, men folk er vel medlem der også). Uansett, det tar to sekunder ekstra for redningspersonell å knuse ruta og åpne døra fra innsiden. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_PYRAMID_ Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 jeg har ringt å spurt å da sa de at det står ingen steder at det er ulovelig å fjerne utvendig dørhåndtak, men bilens innvendige håndtak må være originale for døren skal kunne åpnes på innsiden. Siter '06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI '87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 jeg har ringt å spurt å da sa de at det står ingen steder at det er ulovelig å fjerne utvendig dørhåndtak, men bilens innvendige håndtak må være originale for døren skal kunne åpnes på innsiden. Okei, da var det sånn jeg trodde da :) takker Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg