Gjest kentiver Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Har en 87.Mod 1.8Gl. Når det regner, litt sånn hardt regn, ikke bare yr. Så er bilen VELDIG tungstartet, tar 1-2-3 minutter før den startet, og før den blir varm er den helt jævli å kjøre. Gasser jeg så dør den. Startmotoren og alt går rundt, den bare tenner ikke... Why? Er kun når det regner, ellers startet den å går som ei kule Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 veldig mange golf som lider av dete syndromet.. kommer ofte av fukt i diverse plasser.. f.eks forgasser og rotorlokk.. eventuelt så er det en plass hvor den jorder seg når det kommer vann på :) men det mest vanlige er nevnt over Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Eller at coilen blir blaut. Sleit med dette på 1.6'en min hver gang det regnet. Måtte nappe av coilkabelen og tørke reint på coilen og kabelen, og da gikk den som ei kule til det skjedde igjen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hmm, tja. Bilen ble sånn etter at jeg skiftet eksosanlegg for ca 1 måned siden, før det gikk den helt fint. Satt på et Simons Effektanlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Det har ihvertfall ingen sammenheng med effektanlegget i seg selv. Kan hende du har vært så uheldig å kommet borti noen ledninger eller vakuumslanger når du monterte. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Tja, syns det er rart. Men la gå. Ny motor til våren uansett, renger ikke så mye her i nord uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg