Gå til innhold

Kvalitet på intercooler

Ranger emnet

Knut Inge

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

det som passer, koster..... hørt med wetterhus? Han skal visst ha no go'saker som er bolt on

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men har sikkert brukt 2 lapper i silikonslanger også, så det her har havna på sikkert over 4 lapper.. dårlig handel.

o' hei som penga flyr :o Greit med noe som er bolt on når prisene blir så høye...

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men har sikkert brukt 2 lapper i silikonslanger også, så det her har havna på sikkert over 4 lapper.. dårlig handel.

den coler har jeg på min 240 passer perfekt..

brukte tilogmed orginal festa.. det du trenger i tilleg ril orginalfeste er et 4 kant stål på ca 1 meter, så kapper du det til slik at du skruer cooleren i det 4 kant ståle, så borrer du 2 hull i orginal feste til coolern å så 2 hull til i 4 kant ståle,,, da henger coolern godt å bra.. så går lager du ett feste under cooler så den står fast.. med tanke på oljekjøleren so trenger du å lage en litn forleger av orgilal feste.. ca 6 cm lang, så da står olje kjøleren godt også.det du trenger i tilleg er en 90 grader silicon slange på insug sia.. da passer den rett på orginal røre.. du må vri røre litt.. på andre sida måtte jeg lage meg en 90 bøy av stål , men du har go plass til å gjøre det.. 90 bøyen skal vere 3 tommer inn på cooler, og så sveiser du den mot en 2,5 tommer bøy, da passer den rett på orginal slangen.. så da er det tut å kjør;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den coler har jeg på min 240 passer perfekt..

brukte tilogmed orginal festa.. det du trenger i tilleg ril orginalfeste er et 4 kant stål på ca 1 meter, så kapper du det til slik at du skruer cooleren i det 4 kant ståle, så borrer du 2 hull i orginal feste til coolern å så 2 hull til i 4 kant ståle,,, da henger coolern godt å bra.. så går lager du ett feste under cooler så den står fast.. med tanke på oljekjøleren so trenger du å lage en litn forleger av orgilal feste.. ca 6 cm lang, så da står olje kjøleren godt også.det du trenger i tilleg er en 90 grader silicon slange på insug sia.. da passer den rett på orginal røre.. du må vri røre litt.. på andre sida måtte jeg lage meg en 90 bøy av stål , men du har go plass til å gjøre det.. 90 bøyen skal vere 3 tommer inn på cooler, og så sveiser du den mot en 2,5 tommer bøy, da passer den rett på orginal slangen.. så da er det tut å kjør;)

Bilder???

Lenke til kommentar
Del på andre sider