Knut Inge Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Kordan er kvaliteten på denna i forhold til dyre intercoolerar? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Kvaliteten virket bra.. fikk min i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Kvaliteten virket bra.. fikk min i dag. okay, bra det då! Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Men har funnet ut jeg ikke får den til å passe!!! åhhh sånn passe lei nå. Hvem lager som passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 det som passer, koster..... hørt med wetterhus? Han skal visst ha no go'saker som er bolt on Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Ja men har sikkert brukt 2 lapper i silikonslanger også, så det her har havna på sikkert over 4 lapper.. dårlig handel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Ja men har sikkert brukt 2 lapper i silikonslanger også, så det her har havna på sikkert over 4 lapper.. dårlig handel. o' hei som penga flyr :o Greit med noe som er bolt on når prisene blir så høye... Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmarius Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ja men har sikkert brukt 2 lapper i silikonslanger også, så det her har havna på sikkert over 4 lapper.. dårlig handel. den coler har jeg på min 240 passer perfekt.. brukte tilogmed orginal festa.. det du trenger i tilleg ril orginalfeste er et 4 kant stål på ca 1 meter, så kapper du det til slik at du skruer cooleren i det 4 kant ståle, så borrer du 2 hull i orginal feste til coolern å så 2 hull til i 4 kant ståle,,, da henger coolern godt å bra.. så går lager du ett feste under cooler så den står fast.. med tanke på oljekjøleren so trenger du å lage en litn forleger av orgilal feste.. ca 6 cm lang, så da står olje kjøleren godt også.det du trenger i tilleg er en 90 grader silicon slange på insug sia.. da passer den rett på orginal røre.. du må vri røre litt.. på andre sida måtte jeg lage meg en 90 bøy av stål , men du har go plass til å gjøre det.. 90 bøyen skal vere 3 tommer inn på cooler, og så sveiser du den mot en 2,5 tommer bøy, da passer den rett på orginal slangen.. så da er det tut å kjør;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hva slags cooler der dette da? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Intercooler 600X300X76Mm Universal / X-Racing Har snudd turbo 180 grader nå, måtte lage braketter til WGen (TD04 16T).. så får se hvordan det passer, men det frister med noe skikkelig istedet for universal søppel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 mitt innlegg var mer som referanse til maxmarius... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 den coler har jeg på min 240 passer perfekt..brukte tilogmed orginal festa.. det du trenger i tilleg ril orginalfeste er et 4 kant stål på ca 1 meter, så kapper du det til slik at du skruer cooleren i det 4 kant ståle, så borrer du 2 hull i orginal feste til coolern å så 2 hull til i 4 kant ståle,,, da henger coolern godt å bra.. så går lager du ett feste under cooler så den står fast.. med tanke på oljekjøleren so trenger du å lage en litn forleger av orgilal feste.. ca 6 cm lang, så da står olje kjøleren godt også.det du trenger i tilleg er en 90 grader silicon slange på insug sia.. da passer den rett på orginal røre.. du må vri røre litt.. på andre sida måtte jeg lage meg en 90 bøy av stål , men du har go plass til å gjøre det.. 90 bøyen skal vere 3 tommer inn på cooler, og så sveiser du den mot en 2,5 tommer bøy, da passer den rett på orginal slangen.. så da er det tut å kjør;) Bilder??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fs racing Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Wetterhus har 2 stk,en stor & en veldig stor! Begge passer veldig bra.koster fra 4000-6 eller 7 syns jeg husker..ta kontakt med Wetterhus Racing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ring SHS Performance (Håvard Forzaa, Tlf 93816000) han har ALT og det har kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg