Svenn-Are Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg har kjøpt meg sån trekantet sak til og blende orginal pop-offen. men hvordan skal den sitte? og jeg har kjøpt et t stykke til å justere turbo trykket hvilke vakum slanger skel den sitte sammen med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Trekant-lokket til den originale avlastningsventilen skal stå på turboen, du må skrue ut dumpklokka. Pysventilen skal plasseres på slangen til wastegate. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 hvis jeg bytter ut det lokket på turboen, er det ikke der slangen til wg går inn på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Nei, slangen som går inn der er for å åpne ventilen (vakuum).. Den til WG er turbotrykk.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 ok takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg