simtra Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hei. Har satt på 17" felger på corrado'n men når jeg legger over fult på rattet så tar forhjula inni mot motoren (vis dere skjønner?) Sikkert noen som har hatt samme problem:) Er felg'a for store eller ordner det seg med spacere? Hvilken felg" og profiler er det som passer best på bilen? ( uten å valse da!) Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Det kommer jo helt ann på hvor breie disse 17 tommerne er, og hvilket inpress det er på de. Samt hvilken dekkdimensjon du har. 17x7 med 205/40 går uten noen som helst berøring og problemer. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Det kommer jo helt ann på hvor breie disse 17 tommerne er, og hvilket inpress det er på de. Samt hvilken dekkdimensjon du har. 17x7 med 205/40 går uten noen som helst berøring og problemer.[/quote Sorry:) Har 17" med 205\40 profil. inpresset vet jeg ikke. Tror kanskje det er 7" bredde på dem å. går i allefall jevt med dekka Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg har det samme forran selv, og det tar i innerskjermen når jeg legger over. Men dette er ikke noe jeg har gitt så mye ettertanke, da det er så skjelden jeg legger over så mye. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg godkjente bilen med dette oppsettet. Da var den senka en plass mellom 40 og 50. Et 35. Da tok det ikke borti noen plass. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 jeg har 17x7.5 med 205/40 på , innpress er ET35 , ingen problemer, men når jeg hadde noen 15" med et annet innpress skrapet det noe enormt =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Er et par dekksjapper som har feilt innpress registrert på corrado i katalogene sine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg