Boddiz Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Noen som vet om det er mulig å ettermontere multiratt til e46? Og evnt hvor mye koster det? en kjenning av meg mener det koster 3000,- .... MEN Hvor kan jeg få tak i det? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Noen som vet om det er mulig å ettermontere multiratt til e46? Og evnt hvor mye koster det? en kjenning av meg mener det koster 3000,- .... MEN Hvor kan jeg få tak i det? Det kommer jo helt an på hva slags ratt du har, og hva slags ratt du vil ha. Hvis du kan bruke den airbagen du allerede har så slipper du jo relativt billig unna ettersom airbagen stort sett koster mer enn selve rattet. Men først må du jo undersøke om det i det hele tatt kan ettermonteres i din bil. Jeg vet i hvertfall at det er vanskelig på noen tidlige e46-modeller. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Rattet er et slikt ett UTEN mulifuksjon. (Link til annonse på autodb, se nederste bilde) Går det ann å ettermontere multifunksjon på et slikt ratt? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 http://www.motortechnik.no har ettermonteringssett. Koster vel ca 1700,- MVH TommyL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 FANTASTISK !!! Takker og bukker :thumb :thumb Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg