Kid-A Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Og til salgs:( Annonse og flere bilder her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=13882 Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Clean'este Polo'en i landet. I like your style ;) :D PS. Du møtte Paul Walker ja hehe... Bra intervju. Og tøft det ble liten Jessheim artikkel og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 SERIØST! dette er noe av det råeste jeg har sett innenfor polo. Eller kan nesten med sikkerhet si at det er den råeste poloen jeg har sett, har lotto kuppongen gått inn så kjøper jeg den dønn!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Originally posted by boXer PS. Du møtte Paul Walker ja hehe... Bra intervju. Og tøft det ble liten Jessheim artikkel og. Paul er en av oss! Fikk adressen hans, for å sende noen blader med reportasjer om de feteste bilene her til lands:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 den er fin azz, siklet fælt på den når jeg så den på rudskogen.. hadde jeg hatt penger til det så hadde jeg kjøpt den tvert.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 En glad gutt fra Stranda på Sunnmøre kom svevende fra oven og tok med seg Polon til det gilde Vestland i dag. Jeg sto i kjøkkenvinduet og hørte bakdekka subbe da den rulla rundt hjørnet for godt. Men nå er økonomien 158.000 kroner bedre:) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by Kid-A En glad gutt fra Stranda på Sunnmøre kom svevende fra oven og tok med seg Polon til det gilde Vestland i dag. Jeg sto i kjøkkenvinduet og hørte bakdekka subbe da den rulla rundt hjørnet for godt. Men nå er økonomien 158.000 kroner bedre:) bra du fikk solgt den til slutt da..haaper du har solgt den til en entusiast og an bilen blir aa se igjen paa treff o.l.! er i bangkok naa saa det blir litt vanskeli aa bruke disse norske bokstavene!! men det er viktig aa folge med hva som skjer paa forumet! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Virka ikke som om han var helt trefftypen... Hans første VW! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 for gratulere da.. for bare håpe han tar like godt vare på den bilen som det du gjorde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Han skulle visst heve'n litt:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Hva slags felger var det på Poloen du solgte? Hvor får jeg tak i slike? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Originally posted by Vegard Hva slags felger var det på Poloen du solgte? Hvor får jeg tak i slike? Cr7 i 9x16... selges hos DTS og D&W f.eks... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 CR Ingen importør i Norge, finnes dog en i Sverige (dyrt!). En bekjent som kjøper mye felger i Tyskland bestilte dem for meg fra et felgvarehus, vet ikke hvilket... Jeg hadde ET 25 Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg