Gå til innhold

Eiker E1 Felger på 60*60 senking

Ranger emnet

pinjongen

Anbefalte innlegg

du får nok problemer med innerskjermene fremme tror jeg.. varmluftpistol fikser det vel.

mine ble iallefall filt vekk på banekjøring, da med 45mm senking, div stag rundtom og gule konis. 60mm senk er jo en del mer, så tror nok du får gummi vs. plast der. bak må du sikkert ta kantene også, med mindre det er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min er det 70 fram,går fint der.. med 205x40 dekk..

hehe, med trillebårhjul går det fint ja :P

spørs selvsagt på profilen, det glemte jeg å nevne..

jeg kjørte "riktig" rulleomkrets: 225/45-17, som gjorde at jeg hadde en god del mindre plass i hjulbuer enn feks. Thjoms har.

panhardstaget har forøvrig forskjøvet en del med så mye senk, så kanten bak måtte du vel ta? selv om du har smalere dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, med trillebårhjul går det fint ja :P

spørs selvsagt på profilen, det glemte jeg å nevne..

jeg kjørte "riktig" rulleomkrets: 225/45-17, som gjorde at jeg hadde en god del mindre plass i hjulbuer enn feks. Thjoms har.

panhardstaget har forøvrig forskjøvet en del med så mye senk, så kanten bak måtte du vel ta? selv om du har smalere dekk?

er ikke fint med så mye dekk på eiker felg Olav

å dessuten,45 profil er jo traktordekk

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke fint med så mye dekk på eiker felg Olav

å dessuten,45 profil er jo traktordekk

Men så kjører vi jo traktor begge to? :P

Bak så går det fint med 45mm, friserte hjulbuer og 17x8" med 255/40.

Hvilken innpress??

ps. 255 er vel litt drøyt svære dekk for 8"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider