Gå til innhold

Jetta Einser Gti

Ranger emnet

Grytten88

Anbefalte innlegg

Montert bremser framme.

IMG_0258.jpg

Prøvde med felg, dette med 10mm spacer.

IMG_0260.jpg

Tok godt borti kaliperen.

Har smurt på karrosseri- kit på demper tårnene framme, er sikkert par måneder siden jeg gjorde det. Men har ikke stivna sikkelig, Noen som har erfaring med dette? er det mulig for kaldt?

IMG_0266.jpg

Jetta Einser 16V kr

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei!

Her har jeg fjernet rillene som var i panseret.

Panser.jpg

Her har jeg kappet ut vannkassa og fjernet hullet til varmeapparatet. Det jeg også har gjort er at jeg har laget mono visker. fjerna ene feste til viskeren og flytta det andre i senter :)

hele.jpg

Fjerna hull å diverse oppå frontplata

frontplateovenifra.jpg

Fått vekk det stygge kittet av biltema.Fikk lagt på ny og slipt det pent :) tårnet er helsveiset.

dempertrn.jpg

Jeg har ikke kappet ut selve chassi nr på vannkassa. Har prøvd å få tak i papir på møller for å flytte nr. Møller gir vist ikke ut slike papir lenger, kunne en av dere som har gjort dette på en einser golf sende meg dette papiret ? Det hadde jeg satt stor pris på.

En liten ting til.

Litt lengere oppe på siden har jeg montert gti staget mitt fremme, har sett folk har montert dette under bærearmen. hvilken vei er riktig?

kjøpte staget brukt så er vanskelig å vite hvordan det var montert.

Jetta Einser 16V kr

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Planen var å kjøpe et kjempe grovt stabstag bak, etter å ha funnet ut at det var dyrt. Måtte jeg bruke fantasien til å stive opp.

Bakstillinga:

DSC00491.jpg

Bilde som viser litt mer tydelig hvordan jeg gjorde det med stabstag.

DSC00495.jpg

Fått sveisa til monovisker motor og arm

DSC00497.jpg

Jetta Einser 16V kr

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider