Gå til innhold

Jetta Einser Gti

Ranger emnet

Grytten88

Anbefalte innlegg

nå begynner det å se bra ut:) ligger vel et par steg bak deg, må ta meg en tur utover å se snart tror jeg;) Hvem eier caddyen da? Og så lurte jeg på en ting, vet ikke om det er samme bensintank på jetta og golf, men om det er det, er tanken til 1,6 literen i noen lunde stand? pussa litt på min i går, og det var et par steder den var farlig mye rusta, så om du hadde en bra en som du ikke trenger så vet du om en som kunne betale litt for den:)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan ta det når jeg får på lakk og litt slikt :)

Er broder`n sin caddy..

Den tanken er fra en golf 1 Gti, må ha det for å få godkjent til å bygge om til Gti.

Har nå forsåvidt den tanken som som følgte med da orginalt da, tror det kun var overflaterust på den.. Ikke helt sikker ;)

Jetta Einser 16V kr

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stivet opp demper tårnene bak tok bare bilde av det ene..

sveising.jpg

Motor festet er vist bare "Poppet på" så jeg sveisa litt der også, over og under. Disse sveisene ble fikkset på senere..

Var litt uheldig når jeg skulle kappe ut noen andre fester fra motor rommet en gang. Så jeg fikk sveisa igjen det i dag, se bilde.

DSC00336.jpg

Ting å tang som har blitt kjøpt inn..

Blinklys framme

DSC00325.jpg

G60 bremser

G60bremser.jpg

Siden jeg vil ha 15" kan jeg ikke gå høyere enn disse bremsene, 280mm skiver.

Audi Spjel

spjel.jpg

Var ganske mørkt på verkstedet i dag som dere ser, kan ta det vekk vist det er alt for ille.

Jetta Einser 16V kr

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfart hvor stivt det vil bli, men har lest litt rundt å det vil bli mekbart iverfall..

Var egentlig ikke meninga at jeg skulle gjør det, men var så fortgjort å bare legge noen sveiser her å der :)

Driver å funderer om jeg skal lage et kryss i bagarserommet også nå, kommer til å bli en jævlig stiv bil iverfall.

Jupp, regner med jeg skal ut å jobbe med bilen i helga. Lørdag kl 15.00 er jeg iverfall på lokale regner jeg med. Blir ikke der i kveld, men vi får ta mere om salget over pm :)

Jetta Einser 16V kr

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider