Gå til innhold

Jetta Einser Gti

Ranger emnet

Grytten88

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Ser veldig bra ut detta her! Bra fremgang også:thumb

Går du for racing-, eller oldschool-look? Kul med litt kombinert oldschool-racinglook! Kule felger ogkiddie

Ser du gikk for bur, blir vel ikke sofa bak da? Lager du noen paneler å dekke til karosseriet der setet skulle ha værtda, eller bare lakkers det?

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut detta her! Bra fremgang også:thumb

Går du for racing-, eller oldschool-look? Kul med litt kombinert oldschool-racinglook! Kule felger ogkiddie

Ser du gikk for bur, blir vel ikke sofa bak da? Lager du noen paneler å dekke til karosseriet der setet skulle ha værtda, eller bare lakkers det?

Stå på!

i utgangspunktet skulle jeg gå for en ren old school bil, men det har endra seg etter vært. blir mere en bane bil med old school modifikasjoner.

Bake skal jeg legge noen treplater og trekke over med svart fillt, mulighens ha en svær subb i midten der sofaen skullle vær :)

Har alderi sett slike felger før, tror dem er litt sjeldene. håper på dem blir fete med svart senter og polert kant ;)

Jetta Einser 16V kr

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i utgangspunktet skulle jeg gå for en ren old school bil, men det har endra seg etter vært. blir mere en bane bil med old school modifikasjoner.

Bake skal jeg legge noen treplater og trekke over med svart fillt, mulighens ha en svær subb i midten der sofaen skullle vær :)

Skal du gå for banebil ville jeg styrt unna treplater og basskasser... Med tanke på at vektbesparelse er gratis "trimming" ihvertfall....

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...