Gå til innhold

Hvem skal på Rudskogen til helga?

Ranger emnet

GjerstaN^

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som veit no info om den svarte 740TIC'en som kjørte pent på banen på lørdagen??? Gikk jævli bra hvertfall! Blårøyken vælva! :D

Jeg og b230ft prata med søta bror. De var hveldig glad for at vi kom bort, syntes om at normenn likte volvo. Bilen var en 16 v med en smule stor turbo å datasprut om jeg husker riktig. De hadde en olje lekasje, men fiksa det. Bilen var bare gått 25mil når de kom på treffet. Men om ryktene er sanne så dunket de borti autovernet.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit no info om den svarte 740TIC'en som kjørte pent på banen på lørdagen??? Gikk jævli bra hvertfall! Blårøyken vælva! :D

den som rulla på jp Mk18? var å prata med de ene kvelden, og de hadde vist akkurat fått gang på'n, oppstart på mandagen.. var ikke heeelt finmappa enda, men de syns den gikk relativt godt selv. 16v,bur, garrett GT(husker ikke kaliber nå!) og diverse andre detaljer er litt uklare nå ettersom det gikk med mye blankt på kveldene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte 740 ticen kom forbi leiern våres på gocartbanen med teipa bakløkt å greier.... Var litt uheldig der gitt...

Du sov vel på partycampen du vel daniel?

Slapp gudsjelov å sova der jeg :P hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blei forresten intervjua av Drammens Tidene på ruudskogen også! =)

http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060717/NYHET/107170418&SearchID=73251057168796

De fikk litt feil navn også fikk de ikke med seg at vi hadde ei campingvogn på sia av bussen og 8 soveplasser inni der :P

Ser ikke helt for meg å få alle oss inni det miniatyrtelte som dem snakker om der.. Hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår jeg deg riktig AC så skrur du for KRB? Siden du snakker om at du ble intervjuet..hehe

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som rulla på jp Mk18? var å prata med de ene kvelden, og de hadde vist akkurat fått gang på'n, oppstart på mandagen.. var ikke heeelt finmappa enda, men de syns den gikk relativt godt selv. 16v,bur, garrett GT(husker ikke kaliber nå!) og diverse andre detaljer er litt uklare nå ettersom det gikk med mye blankt på kveldene

Jepp, den rulla på mk18 med svart senter, om jeg ikke husker feil? Fint bygg, likte kjørestilen hans veldig godt :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte 740 ticen kom forbi leiern våres på gocartbanen med teipa bakløkt å greier.... Var litt uheldig der gitt...

Du sov vel på partycampen du vel daniel?

Slapp gudsjelov å sova der jeg :P hehe

-Ja, er jo ikke alle som kan være like heldige, var jo en rød riskoker som gikk rett inni en murvegg/autovern + en s4? (svart) som også knuste hele fronten. + At hafsengen holdt på å rase litt med eskroten i depoet, snurra værtfall der...

-Sov på partycampen jeg vettu. Blei ikke så alt for mye soving, gikk mest i Carlsberg black gold og no blankt på glassflaske :P hehe. -Så du hadde fått kosejobben med gnukking på felga has kai :D hehe -Viktig det er, go'kose jobb :):) *ler*

-Nei, når man er edru er det vel best å huse seg i en god-vogn, veit jeg. Morro å juge litt med folk uansett, alltid gøy å prate om bil (et vist merke) :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Sov på partycampen jeg vettu. Blei ikke så alt for mye soving, gikk mest i Carlsberg black gold og no blankt på glassflaske :P hehe. -Så du hadde fått kosejobben med gnukking på felga has kai :D hehe -Viktig det er, go'kose jobb :):) *ler*

Om partycampen er den med teltet så var det der jeg også såv. Gjerne du så bilen min.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider