BurnPr00f Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Om partycampen er den med teltet så var det der jeg også såv. Gjerne du så bilen min. Var det din bil som stod til høyre for sjølve sirkusteltet nede på sletta der? Så 2stk beige 740'er, en blodharry, med sota ruter, også din, tror jeg. Min stod på camp 2, ganske langt nede... Hadde en liten notis i frontruta, så folk sku vite hvem bilen tilhørte :P hehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Her er noen av mine bilder: Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Var det din bil som stod til høyre for sjølve sirkusteltet nede på sletta der? Så 2stk beige 740'er, en blodharry, med sota ruter, også din, tror jeg. Min stod på camp 2, ganske langt nede... Hadde en liten notis i frontruta, så folk sku vite hvem bilen tilhørte :P hehe Min sto rett ved de innerste toalettene, i oppoverbakken mot veien til banen. Blå viskere, og til tider et skilt i ruta der det sto "Volvo parking only, Lesser cars will be clamped". Gull farga, den som er øverst av de bilden jeg har lagt ut. Harry å harry....har sett mer harry enn det :D Så desverre ikke din :( Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Min sto rett ved de innerste toalettene, i oppoverbakken mot veien til banen. Blå viskere, og til tider et skilt i ruta der det sto "Volvo parking only, Lesser cars will be clamped". Gull farga, den som er øverst av de bilden jeg har lagt ut. Harry å harry....har sett mer harry enn det :D Så desverre ikke din :( Var den ja, nei, når jeg snakka om harry, så sikta jeg mer til den andre;les tredje beige 740'n med stripe i frontruta og diger klase med wundiser i frontruta... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 ealoken, er ikke helt sikker på effekten i motoren..men den er ikke altfor stor. hehe.. er 98mod fk bunn med 531 og grp.a turbo.. men måtte kjøre med orginal ic'n min i helga pga alu intercoolern må sveises litt.. så fikk bare kjørt på +- 1bar ladetrykk... trond, hmm.. hvis jeg ser deg igjen husker jeg deg sikkert.. men ikke sånn i farta.. har vært så jævlig mange bortom i helgen og pratet.. hehe, ja gikk dritt i breisladden.. Lada litt ekstra for å ha litt sjangs, men bomma på første svingen(sklei jo nesten av banen, hehe) så ble litt vanskelig å få til en bra sving.. så da snurra vi istedet og la igjen litt røyk :) Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 forstår jeg deg riktig AC så skrur du for KRB? Siden du snakker om at du ble intervjuet..hehe Er med bakken innover på treffa ja, og skrur når det trengs... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 -Sov på partycampen jeg vettu. Blei ikke så alt for mye soving, gikk mest i Carlsberg black gold og no blankt på glassflaske :P hehe. -Så du hadde fått kosejobben med gnukking på felga has kai :D hehe -Viktig det er, go'kose jobb :):) *ler* Nå skal vel du roe deg litt som ikke greier å bytte hjullager engang :P Hehe Du så vel ikke hvem som hadde "kose jobben" med å rive toppen når det var pakningsbytte på gang... ;P Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Nå skal vel du roe deg litt som ikke greier å bytte hjullager engang :P HeheDu så vel ikke hvem som hadde "kose jobben" med å rive toppen når det var pakningsbytte på gang... ;P Hehe hehe, hørte torgeir ymta no om det... Joa, d må tell! Fikk da bytta hjullager jeg, var hos Aaker'n og pressa på dem nye lagrane to dager før rudskogen, gikk akkurat i box det :D Fikk faktisk bilen eu-godkjent borthos ljosland på tirsda'n. Med nye bremseband og hjullager :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Jøss.. Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 -Må si jeg gliste fra øre til øre da den gikk gjennom uten noe feil hos Ljosland, etter alt det folk har skravla om at man må stille inn bremseband og drit og møkk. Bare heiv på dem nye banda og banka på skivene, så var det i boks, hehehehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Det er jo ikke akkurat no heksekunst å sette på det igjen da.. Hehe Dumt å ta eu hos dem som kansje er strengest i hele kongsberg området da.. :P Ingen som har no film fra treffe å legge ut a? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 burnproof.. godt man kan ha opptil 50% avik på handbrekk da.. hadde det vert en 440 ellerno anna me tromler hadde ikke det gått å bare hive på igjenn..da hadde du hatt flaks å gjøre narr av AC^ for at han står å pusser felger for krb så erre du som er tett..for han er det nok bare fordeler !?! Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 -Veit, gjør ikke narr av AC^, selvom det kanskje virker sånn -Er bare internhumoren våres, hehehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hehe, maskinerer better for han og skrur når det trengs på treff hvis det skulle være noe tvil om det :P End of discussion! Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg