Gå til innhold

Trailersjofør hadde bare mopedlappen...og den var spærret

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

Hmm...

Kanskje jeg skal søke på jobb som trailersjåfør...?

Har førerkort for klasse B,A,og snøscooter, så jeg er tydeligvis overkvalifisert til å kjøre vogntog.

Kanskje jeg skal søke på jobb i SAS som flyver?(gøy å fly?)

Han fyren kan ikke være helt stødig i hodet sitt da.

:respect (ironi)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok en uke før de spurte om å få se lappen min faktisk (ikkje samme arbeidsgiver).. Ikkje at det var noe problem sånn sett, men det virker som om mange har for mye å gjøre og er for godtroende, når sånne ting får slippe gjennom..

Sto i gårsdagens BA at han hadde sendt falske papirer fra kjøreskolen i Danmark, uten underskrift og med enkelte stavefeil. Han avviste dette, men det sto at kjørelæreren faktisk hadde vært på ferie i Norge siden før brevet ble datert. Sto og at det ikkje fins noe registrerte førerkort på han i Danmark.

Kjenner forresten personen, forutsatt at ikkje folk har løget til meg (har vært i utlandet de siste ukene).. Er ikkje sjokkert, for å si det sånn.. Han har tidligere "hakket" på kompiser for de bare har lastebillappen, og ikkje lappen på vogntog.. Hehe.. :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg viste ikke lappen min før det hadde gått nesten et år jeg!! hehe!

og da spurte de ikke om å se den heller, det var kran og adr kurs beviset de skulle se! og når jeg bladde fram lappen i samme sleng så sa de "å, den må vi få se og!"

hehe.. skakke være lett å være sjeff i et firma når man er like distre som en nyfødt katt unge! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider