Mikkel Bruer Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Får se om jeg møter på noe sånt en dag oppi der. Kjører med balltre i bilen så skal vel fikse noe ;) Hva slags bil kjører han? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Audi a4 2.0TFSI Quattro. Kølsvart riktignok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Audi a4, 2006 mod visst nok. Edit: Var for sein. :p Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 thread tittelen er ganske ironisk i grunn, vet ikke hva som er mest tragisk jeg, idiot kjoringa til nerden, eller baseball bat fetishen til de fleste paa bilforumet, skal dere true med aa banke folk for aa glemme blinklys og naa? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Er en del som poster i denne tråden som kanskje burde lest tråd-tittelen og tenkt seg litt om angående sitt eget forhold til balltrer! (og sodomi for den saks skyld....) Men tanke på han fra Battlefield, så er det jo ikke verre en å skygge banen og slippe forbi dem som vil forbi. Da er jo hele problemet løst... Ville ikke begynt å "angi" folk til sivilpurken på den måten der iallefall. Men rett skal være rett; det er mange bilister som legger seg unødvendig og provoserende tett opptil andre biler i trafikken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Det som er litt sjokkerende, er at det virker som det er flere som ikke er klar over at venstre felt er for FORBIkjøring.. Hvis du ikke kjører forbi noen, eller du har noen som ligger bak deg og kjører fortere enn deg, legg deg inn og slipp forbi.. Hånete folk! Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 thread tittelen er ganske ironisk i grunn, vet ikke hva som er mest tragisk jeg, idiot kjoringa til nerden, eller baseball bat fetishen til de fleste paa bilforumet, skal dere true med aa banke folk for aa glemme blinklys og naa? Eg går ikkje bort til han og drar til med eit balltre sjølvsakt, de fleste seie det vel berre for å skremme han. Eg veit ikkje kva eg ville ha gjort i ein sånn situasjon. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 de e so gale.. btw: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=70973 :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 tragiske cs nerd som er oppmerksomhets sjuk.. huff.. så liksom alle på bilforumet kjører volvo med wb ja.. jeppda.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 de e so gale.. btw: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=70973 :lol Vel.. du ser jo.. Forumet deres er for runkere :hello: Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleven Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 tragiske cs nerd som er oppmerksomhets sjuk.. huff.. så liksom alle på bilforumet kjører volvo med wb ja.. jeppda.. Akkurat som alle på battlefield.no spiller cs, eller battlefield, eller noen ting for den sakens skyld :hello: edit: haha, akkurat som om ikke folka her runker. alle runker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Akkurat som alle på battlefield.no spiller cs, eller battlefield, eller noen ting for den sakens skyld :hello: edit: haha, akkurat som om ikke folka her runker. alle runker. *hostkremt* :op men herregud for en nissetiss han fyren e.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Siden det var to år siden sist han gjorde dette, antar jeg at det ikke er så ofte han får lov til å låne pappa's bil.. 2 år siden? Dette var i går. Sånne folk som har den holdningen "han kjører for fort, så da er det greit for meg å oppføre meg som en pikk" burde sende lappen til politiet! Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Kjører jeg igjennom Lier og har en slik bil bak meg med en som stresser fælt med å ligge i ræva mi eller kødder med meg skal han ihvertfall få smake sin egen medisin: Oi, fløy ei katte over veien gitt.... Nå må jeg bråbremse gitt.... Huske å ha hodet godt planta inn i nakkestøtta først da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Har ingenting imot PC og spill generelt eller folk som driver med dette. :):) Men han her virka ikke helt godt skrudd i toppen :rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg