Gå til innhold

tragisk holdning

Ranger emnet

rioi

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

thread tittelen er ganske ironisk i grunn, vet ikke hva som er mest tragisk jeg, idiot kjoringa til nerden, eller baseball bat fetishen til de fleste paa bilforumet, skal dere true med aa banke folk for aa glemme blinklys og naa?

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del som poster i denne tråden som kanskje burde lest tråd-tittelen og tenkt seg litt om angående sitt eget forhold til balltrer! (og sodomi for den saks skyld....)

Men tanke på han fra Battlefield, så er det jo ikke verre en å skygge banen og slippe forbi dem som vil forbi. Da er jo hele problemet løst...

Ville ikke begynt å "angi" folk til sivilpurken på den måten der iallefall.

Men rett skal være rett; det er mange bilister som legger seg unødvendig og provoserende tett opptil andre biler i trafikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thread tittelen er ganske ironisk i grunn, vet ikke hva som er mest tragisk jeg, idiot kjoringa til nerden, eller baseball bat fetishen til de fleste paa bilforumet, skal dere true med aa banke folk for aa glemme blinklys og naa?

Eg går ikkje bort til han og drar til med eit balltre sjølvsakt, de fleste seie det vel berre for å skremme han. Eg veit ikkje kva eg ville ha gjort i ein sånn situasjon.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. du ser jo..

Forumet deres er for runkere :hello:

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tragiske cs nerd som er oppmerksomhets sjuk.. huff.. så liksom alle på bilforumet kjører volvo med wb ja.. jeppda..

Akkurat som alle på battlefield.no spiller cs, eller battlefield, eller noen ting for den sakens skyld :hello:

edit: haha, akkurat som om ikke folka her runker. alle runker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var to år siden sist han gjorde dette, antar jeg at det ikke er så ofte han får lov til å låne pappa's bil..

2 år siden? Dette var i går.

Sånne folk som har den holdningen "han kjører for fort, så da er det greit for meg å oppføre meg som en pikk" burde sende lappen til politiet!

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører jeg igjennom Lier og har en slik bil bak meg med en som stresser fælt med å ligge i ræva mi eller kødder med meg skal han ihvertfall få smake sin egen medisin: Oi, fløy ei katte over veien gitt.... Nå må jeg bråbremse gitt.... Huske å ha hodet godt planta inn i nakkestøtta først da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider