Gå til innhold

tragisk holdning

Ranger emnet

rioi

Anbefalte innlegg

Kjører jeg igjennom Lier og har en slik bil bak meg med en som stresser fælt med å ligge i ræva mi eller kødder med meg skal han ihvertfall få smake sin egen medisin: Oi, fløy ei katte over veien gitt.... Nå må jeg bråbremse gitt.... Huske å ha hodet godt planta inn i nakkestøtta først da....

Er vel bare å innrømme at personer som maser om å komme forbi når jeg selv ligger over, og gjerne legger seg i ræva på svingete veier fremkaller en viss irritasjon. Men å bremse vil jo bare være slemt. :p

Kan jo alltids gasse litt på en strekke, de færreste forventer det. Selvfølgelig ikke om de legger seg ut. Vil de forbi får de bare kjappe seg forbi. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[OffTopic]i signaturen til han ene karen var det link til en del morsomme historier..

haha ler enda

http://home.no.net/kizke/pazuzufucksup/

[/OffTopic]

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikken skal foregå i høyre felt så lenge det lar seg gjøre, og hvis han trådstarteren på det bf-forumet får noen i hekken i venstre felt som kjører raskere, så får han legge seg inn høyre felt. IKKE bremse... det vil jo antakelig bare få en domino-effekt, og alle som kommer etter der igjen må også bremse. Litt avhengig av farten, så er det jo sånt det blir kø av! Han burde tatt seg en tur på autobahn... Faen så norsk fenomen det der. "Jeg eier veien-holdning"... Ingen skal forbi. Blir som å stå i kø, og noen bare står å venter til det blir en stooor luke til bilen foran. Faen til tullball! Domino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[OffTopic]i signaturen til han ene karen var det link til en del morsomme historier..

haha ler enda

[/OffTopic]

HÆHÆHÆ!!! Værste jeg har hørt på lenge!:roll: :roll:

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ler enda

[/OffTopic]

trudde jeg skulle dette av stolen her på noen av de der ja:D

mannen er født til å skrive genialt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er lappløs nå pga en sånn dr idiot. Han endte opp med ett pent og pyntelig kutt over øye. Beste av alt vvar att han smugla en bil inn i landet. Så var han så dom å gjøre det sånn att jeg fikk det for mine ører. Tollvesnet har vel vært å henta den nå. :) Men. Ser jeg noen som holder på på d viset i trafikken en gang til håper jeg for demmes del att di har jernskalle. Fy faen for noen pikk hoder! dukenukem

01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual

-x-Volvo 142 73

-x-Ski-Doo Formula +

-x-Volvo 240 (Bilcross)

Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er lappløs nå pga en sånn dr idiot. Han endte opp med ett pent og pyntelig kutt over øye. Beste av alt vvar att han smugla en bil inn i landet. Så var han så dom å gjøre det sånn att jeg fikk det for mine ører. Tollvesnet har vel vært å henta den nå. :) Men. Ser jeg noen som holder på på d viset i trafikken en gang til håper jeg for demmes del att di har jernskalle. Fy faen for noen pikk hoder! dukenukem

Ja, så han tvang deg vel til å gjøre det som førte til at du mista lappen da, kan jeg tenke meg?

Sendte telepatiske signaler over til bilen din og kontrollerte hodet ditt?

Finnes et ordtak som passer for slike som deg: Selveid er veleid! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt sjokkerende, er at det virker som det er flere som ikke er klar over at venstre felt er for FORBIkjøring.. Hvis du ikke kjører forbi noen, eller du har noen som ligger bak deg og kjører fortere enn deg, legg deg inn og slipp forbi.. Hånete folk!

Danmarks befolkning er mye flinkere enn nordmenn på det der, legger seg ut, kjører forbi for så å legge seg inn igjen med en gang. Når vi kom til Norge igjen traff vi på flere slike som bare lå å stura i venstrefeltet...

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider