Gå til innhold

tragisk holdning

Ranger emnet

rioi

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ser ingen problemer med hva han gjorde.. fjerner bare farlige mennesker fra trafikken

Hvis du tenker litt over det så skjønner du at det han gjorde var mongo. Greit nok at man blir provosert av folk som ligger helt i rævva på en. Det blir jeg også. Men når det var plass i høyrefeltet for han og han fortsatte å ligge i venstre istedenfor å slippe forbi "M5'n", så hisset han opp den andre sjåføren enda mer som gjorde at han kjørte som en idiot. Hadde han sluppet han forbi og latt som ingen ting så hadde det ikke blitt så farlig som det kunne ha blitt..DET skjønner du også

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike folk som det er irritable i trafikken.. Hadde jeg vært dust i hodet og han hadde gjort slik med meg skulle jeg ha skviset han ut av veien med lastebilen..!

Som sagt tidligere, jeg også har "truet". Det er vel heller i frustrasjon og irritasjon. Tror ikke vi hadde gjort noe sånt. Men likevel, det som også irriterer meg mye er alle disse 14 årige dataguttene på bf.no som holder med han.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig morsomt hvordan karen beskriver at han "fyret opp turboene"... Som om turboene er Nos ellerno...

Hahaha, godt poeng.

Hvis du anstrenger deg, og tenker som en Star-Trek-nørd, så blir det litt sånn "and then when the guy tried to pass me, I fired the phazers" ;)

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig morsomt hvordan karen beskriver at han "fyret opp turboene"... Som om turboene er Nos ellerno...

Vel, hvis du har kjørt Audi med chip/program så ville du visst at mange av disse først gir bra turbotrykk om du putter pedalen i teppet..

Dette er visstnok for å gi lavere drivstoff-forbruk ved "normal" kjøring.

Så.. Mulig det var dette han henviste til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider