300ZX Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 [quote name=Mikkel Bruer Men skal du selge den??[/quote] Njaaa. er ikke helt sikker. Men aner ikke hva jeg skal kjøpe meg hvis jeg selger den... Skjekk PM da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 kan være meir enn å berre fylle gass på ac'en.. få han te å fylle/skriv i kontrakta at de e kunn gass so mangla å at han betale for eventuelle reperasjona.. gassen e vel billi, men komponentane e ikkje de.. right? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 kan være meir enn å berre fylle gass på ac'en.. få han te å fylle/skriv i kontrakta at de e kunn gass so mangla å at han betale for eventuelle reperasjona.. gassen e vel billi, men komponentane e ikkje de.. right? Gassen koster minst 1000kr pr kg. Så den er ikke billig, det brukes ikke sånn gass lengre. Men vi har utstyr og gass hjemme til å fylle det! Jeg fikk ordentlig forklaring på ting på bilen. Så tror det går greit jeg. Ser du ikke har peilpå hvor mye komponenter koster eller om gassen er billig, så da har du vel like lite peil på selve klimaanlegget? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Gassen koster minst 1000kr pr kg. Så den er ikke billig, det brukes ikke sånn gass lengre. Men vi har utstyr og gass hjemme til å fylle det! Jeg fikk ordentlig forklaring på ting på bilen. Så tror det går greit jeg. Ser du ikke har peilpå hvor mye komponenter koster eller om gassen er billig, så da har du vel like lite peil på selve klimaanlegget? :thumb tenkte på ny gass å den e vel ikkje so dyr? men delane e vel ikkje akkurat billige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 :thumb tenkte på ny gass å den e vel ikkje so dyr? men delane e vel ikkje akkurat billige? Les en gangt til a! Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 no leste eg en gong te uten at eg såg nåke nytt.. eg tenkte på feil gass te å bjynde me! (som sagt) visste den gamle va dyr.. dessuten e audi dela dyre.. nei eg ha ikkje nåke fagbrev som kuldeteknikar men eg tenkte at de ikkje kunne skade å skrive de, men de gjore de visst.. case closed! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 no leste eg en gong te uten at eg såg nåke nytt.. eg tenkte på feil gass te å bjynde me! (som sagt) visste den gamle va dyr.. dessuten e audi dela dyre..nei eg ha ikkje nåke fagbrev som kuldeteknikar men eg tenkte at de ikkje kunne skade å skrive de, men de gjore de visst.. case closed! ... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hoi. Åssen gikk det med den siste bilen du sku sjå på for ei stund sia? Ble det no kjøp? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Noen innspill ?http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1161308 Den der tror jeg så på Lillehammer i dag. Hvertfall ganske lik. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg