Gå til innhold

Har handlet fra Jegs, men ingen bekreftelse...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Halla...

Nå er jeg litt beskymra, jeg har handlet fra Jegs i usa som så mange ganger før, og på mandagen la jeg inn en ordere, "Internet Confirmation Number" kom opp etter jeg handlet og alt ser riktig ut. Men det er verken trekt penger ifra kontoen, og har ikke fått noen Confirmation på mail ? Har også prøvd å skrive til dem uten svar...

Hva skjer, noen som har opplevd det samme ?

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mest sansynlig... dem pleier a være sykt raske der borte, men får håpe de sender den snart...

Jeg skulle egentlig bestille via et firma, men jeg har moro av å se åssen prisen blir i forhold visst jeg bestiller selv, jeg får iallefall (vanligvis) tinga mye fortere...

Mvh

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Ebay for første gang i går.

Overhalings sett til Jaguar kalipperne. Koster 400,- i Norge.

Fra USA ble de så billige at de snek seg under moms grensen inkludert frakt, så de vil komme på 150kr levert hjemme hos meg.

Bare småpenger, selvsagt, men nå har jeg prøvd det også.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Ebay for første gang i går.

Overhalings sett til Jaguar kalipperne. Koster 400,- i Norge.

Fra USA ble de så billige at de snek seg under moms grensen inkludert frakt, så de vil komme på 150kr levert hjemme hos meg.

Bare småpenger, selvsagt, men nå har jeg prøvd det også.

Ja, kjekt det da :)

Det beskymrer meg litt det med clutchen nå, utrolig rart dem ikke svarer eller gir noen bekreftelse, jeg pleier å få det ca 1-3 timer etter bestilling, det sitter jo folk 24/7 på telefon og mail der ...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå..har lurt på å bestille fra jegs eg også..men kan de sende varene rett hjem til deg??eller må det hentes i oslo eller noe?sku hatt noe eksos greier og litt dill.. noen som vet hva som er best av jegs og summit racing?

chevy8

Kommer rett på døra ja, blir vanligvis sendt med dhl-overseas, også dhl bil rett på døra. Er du ikke hjemme tar dem med pakka til nærmeste dhl lager.

Jeg har kun bestillt via Jegs, dem har utrolig bra service, men begynner jo å lure litt nå, har ikke fått noe bekreftelse på handlinga mi, og ingen penger vekk fra kontoen :S

Mvh

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss det ikke er trukket noen penger er det vel ikke så veldig farlig?? kan jo bestille på nytt?? sitter og funderer på om eg skal handle litt fra statene...ca hvor lang tid tar det før varene kommer?

Tja, er bare redd at jeg dobbel bestiller lissom, vil ikke kjøpe tinga 2 ganger... når jeg trykte bestill på jegs, så kom det opp at jeg hadde bestilt, men har ikke skjedd noe mer...

Varene kommer somregel jævli fort, når jeg bestiller på mandag/tirsdag har jeg dem hjemme på døra på fredagen :D

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi. det er jo bare helt konge bra!hva er det du har bestilt da?må bare skrape sammen en del penger så sender eg avgårde en bestilling eg også:D

Har bestilt en bøs Centerforce clutch,utløserlager og en bok faktisk :)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ringe de da?

Er engelsken din litt rusten? Slapp av, de skjønner de meste. Tenk bare på alle analfabet-Mex'ene som bestiller biter til lowriderne sine!

Skriv ned noen stikkord på en lapp først, så du ikke kjører deg fast og så er det tut & kjør.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ringe de da?

Er engelsken din litt rusten? Slapp av, de skjønner de meste. Tenk bare på alle analfabet-Mex'ene som bestiller biter til lowriderne sine!

Skriv ned noen stikkord på en lapp først, så du ikke kjører deg fast og så er det tut & kjør.

Engelsken er det ingen problemer med, får vel ringe snart ja...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte nå, ingen av orderene mine "went thru", hun skjønte heller ikke hvorfor...

Hvor mye koster det å ringe til statene egentlig ?

Edit: Fant ut at det bare koster 2,49, det var ikke skremmende mye...

Mvh

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER ! Endelig fungerte det, prøvde å ringe mange ganger i går, men dem hadde problemer med telefon der borte...

Når jeg brukte internett explorer isteden for Opera fungerte det, fikk mail nå angående sendinga, dem trudde dem fikk in clutchen til torsdagen, så dem sender alt da. Jeg spørte også om dem kunne fjerne andre ordere fra meg visst det var noen der :)

Bestillte også :

Building High-Performance Fox Body Mustangs on A Budget Book

How to Build Supercharged and Turbocharged Small-Block Fords

Mvh Ottesen :)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider