Gå til innhold

Har handlet fra Jegs, men ingen bekreftelse...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Kjempe moro...

Nå har Jegs surret og sendt meg clutch osv.... jeg har canselert den over mail og telefon... men neida... nå er jeg forbanna !

Moro med 2 like clutcher da, nå som pengene står sterkt, not

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags clutch er det?

Centerforce Dual Friction til 79-85 srod mustang kasse...

Den er sendt i retur nå, han ifra fedex ringte istade, og da sa han at han kunne sende den tilbake...

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra da.. de er raske kanskje jeg skal bestille smidde stempler, smidde veiver og råder derfra:) alu topp fikser jeg her:)

hva kommer det på med porto osv?

Hmm...er ikke sikker, dem trekker ofte mons/porto senere... men er jo somregel billigere derifra uansett. Også er dem vanligvis sykt raske, har hent at jeg har bestillt på tirsdag ettermiddag og hatt pakka på døra fredag :D

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvordan Summit er mht tyngre ordrer?

Regner med at det går på båt selv om DHL har egne fraktfly.

Hmmm... vet ikke egentlig, kanskje dem sender via Fedex. Jeg har iallefall fått små pakker via Fedex og Dhl, men det går jo lissom ikke å sammenligne...:)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sender vel tyngere ordrer med bil tipper jeg?

Da jeg kjøpte brukt motor fra en hugger oppe i Massachusettes sendte de med noe de som heter Yellow Freight (bil). Gulle godt.

Jeg ringte attpåtil firmaet og fikk oppgitt trackingnummer. Så kunne jeg dag for dag via hjemmesiden til Yellow Freight følge sendingen nedover til NJ hvor den skulle videre med Jet Carrier båtfrakt.

Har gjort dette med sendinger via UPS også.

Det du kanskje bør sjekke er om du har kontroll på fra hvilket lager/varehus Summit vil sende fra. De har jo varehus spredt over hele USA.

Selvsagt ønsker de å sende fra det som ligger nærmest, men hva om varene finnes på lager bare på et varehus lengre unna? Og hva om noen av varene finnes på østkysten, mens resten av varene finnes i sør? Venter de da. eller sender de en sending fra hvert varehus?

Ganske viktig å ha kontroll på dersom du skal koordinere denne med en båtfrakt fra JetCarrier f.eks

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fraktpris via Jetcarrier kontra direkte kan være greit å sjekke på forhånd.

Summit f.eks tar det hvite ut av øya i gebyr og frakt på småpakker direkte til utlandet, mens de sender fraktfritt innenlands.

For Summit vil en pakke du ønsker sendt med JetCarrier betraktes som en innenlands sending, siden de da kun sender den til Linden, New Jersey.

Andre vil kanskje ikke ta så høy fraktpris for en liten lett pakke til Norge og da vil det sikkert lønne seg å få den sendt direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Vel tenkte på det at visst man oppgir en annen adresse en den som står regeistrert på kortet man betaler med, vil det kanskje blir problemer?

Nei, skal ikke være det. Man kan iallefall på Jegs velge om shippinga skal samme sted som han som betaler...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Vel tenkte på det at visst man oppgir en annen adresse en den som står regeistrert på kortet man betaler med, vil det kanskje blir problemer?

Hos noen er det er problem, ja. Tror ikke det er noe problem hos Summit.

Jeg bruker å sende en mail først der jeg spør rett ut om det er noe problem at "billing address" og "shipping address" er forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider