Solefald Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Selges: Cadence Wildbeast 12" Sub. kom med bud =) er strøken. knapt tatt ut av kassa =) vil gjerne bytte i CD-spiller. Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hvorfor så billig? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Noen spesiell grunn til at den går så billig? tar den gjerne for 1100... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Bytte mot 2*10" Kicker comp i kasse? Da må jeg og få med kasse eller mellomlegg. PM og du er int. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 har sendt deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 heisann ;) bilde?? mye skulle du hatt for frakt til kr.sand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solefald Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 heisann! har vert litt vekke, har ikkje hatt tid å sjekka tråden. den selges billig pga eg hadde litt penge problem, men det har ordna seg. noken som er interessert i å bytte i en CD-spiller eg har fått endel bud på subben. Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg